Wellness hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°8°
Hotel Bachmair Weissach

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Bachmair Weissach voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Bachmair Weissach

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Check-outTot  11:00

• Afstand tot strand2 km
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar , Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen , Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis , Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hooibad, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf , Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bachmair Weissach in Rottach-Egern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bachmair Weissach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.