Hotel Bachmair am See

We hebben een aantal aanbieders voor Bachmair am See voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bachmair am See in het Nederlands

groot hotel met veel faciliteiten

J&M
10-9-2013

prima hotel met een mooie ligging. Veel faciliteiten en een uitstekende keuken,

Gereisd met partner in februari 2013

Vriendelijke service

Regina
6-8-2012

Zeer net hotel, direct aan het meer. Erg ruime kamers. Familiekamer = hal met wc, woonkamer, waar naast 2 bedden ook ruimte zat is voor een bank, tafel en fauteuil, aparte slaapkamer, kleedkamer en ruime badkamer met nog eens een toilet. Erg vriendelijk personeel, goede service en opmerkingen worden meteen opgepakt. Wel een hotel waar veel gepensioneerden verblijven, maar met twee zwembaden en veel leuke uitstapjes in de omgeving ook zeker een aanrader met kinderen. Apart kindermenu. Personeel doet er alles aan het je naar de zin te maken. Het is een groot hotel, diverse gebouwen met elkaar verbonden door een ondergrondse gang, maar toch geeft het niet een massaal gevoel. Het gebouw waar wij zaten had geen uitzicht op het meer, maar wel een groot balkon (Parkhotel). Ook het zwembad was in dit gebouw, dus voor de kinderen prima. Ruime keuze tijdens het ontbijt, van luxe broodjes tot zalm. Ook een keuzemenu tijdens het diner (keuze uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 deserts).

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bachmair am See in Rottach-Egern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bachmair am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.