vakanties Rottach-Egern

Reviews over Rottach-Egern

Geweldig spa- en zakenhotel.

6-3-2014

Luxueus zaken- en wellnesshotel. Het personeel is behulpzaam. De leuke pianobar 's avonds is erg uitnodigend. Wij voelden ons er zeer op ons gemak. Veel sfeer en een prima service. Er werd veel mogelijk gemaakt. Top aanbeveling.

Perfectie aan de prachtige Tegernsee.

15-2-2014

Het Seehotel Überfahrt biedt alles, wat men qua ontspanning en wellness mag verwachten. De prachtige ligging aan de idyllische Tegernsee, een geweldig interieur, de uitstekende keuken en een uniek mooie spa-gebied maken dit hotel tot het perfecte bestemming in de Beierse Alpen.

We komen steeds graag terug naar de Tegernsee

8-1-2014

Het is altijd weer, ook na een jaar, mooi om naar het hotel te komen. Ondanks de grootte van het hotel, voel je je als gast persoonlijk verzorgd en bijna als familie.

Duitse degelijkheid en kwaliteit

fysiodirk,
    3-1-2014

Fantastisch verblijf voor een weekend. Super kamers, erg vriendelijke eigenaresse en niet duur!

Heel mooi Seehotel.

27-12-2013

Hadden geboekt en waren zeer tevreden, goede attente service en zeer lekkere maaltijd. Kamer, badkamer, zwembad en sauna waren zeer mooi ingericht met oog voor detail. Enige punt: chardonnay in de bar in de lobby was op (al om 19 uur!)... in een 5 sterren hotel mag dit niet gebeuren en men had ons een kamer op de eerste verdieping op de binnenplaats gegeven waar we door de werknemers om 6h (sauna) werden gestoord.

Rottach-Egern scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews