Gasthof Zum Breiterle

Gasthof info

Meer gasthof info

6 reviews over Gasthof Zum Breiterle

• 8Melanie03-08-2017

Na een kamer wissel was het prima

Het is een mooi hotel gelegen aan de stadmuur. De parkeer plaats ligt er recht tegen over. Wij hadden het geboekt als tussen stop. Bij aankomst van onze kamer was de muffe houtlucht niet te harden. Maar raampjes open gordijntjes dicht en het zal wel beter gaan. Toen het bed. Ik ben 30 weken zwanger dus dat is echt een must dat het goed is. Het was een drama... het was doorgezakt oud en het rook naar oude sokken. Slecht geslapen die nacht... volgende ochtend naar dr receptie er was een andere kamer beschikbaar maar dan wel voor een meer prijs. Deze hebben we bekeken. En dit was inderdaad een heel verschil. Alsof we in een ander hotel terecht waren gekomen. De bedden waren box springs... de KAMER was opgeknapt en de handoekken waren fris... Het ontbijt is trouwens goed naar de prijs die je betaald.. Het is een aanrader hier te slapen als je maar niet kamer 20 tm 24 krijgt...

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Ronald28-07-2014

Prima slaapplek voor een nachtje Rothenburg

Op de terugweg uit Italië hier geslapen. Het hotel ligt binnen de muren van de mooie vestingstad Rothenburg en heeft een afgesloten parkeerplaats voor je vervoer tegenover het hotel.

Het is een oud gebouw, dus hier en daar is het oud en krakkerig, maar de kamers zijn heel netjes. We hadden twee vrij kleine, maar wel mooi opgeknapte kamers met b.v. marmer afgewerkte badkamer. Het is wat gehorig met verkeer en mensen op de gang, maar wij hebben daar totaal geen last van gehad.

Het restaurant was gesloten (dus heerlijk gegeten in de stad), maar het onbijt was goed en uitgebreid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Jurgen03-03-2013

Wel goed maar kan veel beter

Het Gasthof ligt binnen de muren van de mooie plaats Rothenburg, vlakbij de Röderturm. Dit is wel het, in authentieke stijl, herbouwde oostelijke deel van de binnenstad. Rothenburg blijft bijzonder en het gasthaus was ok, maar we kwamen duidelijk in hun laagseizoen. Jammer was het restaurant die avond was gesloten, niet vooraf aangekondigd. Met de kruip-door-sluip-door route naar de kamer langs allerlei opslag, een kapotte lamp en de te kleine onderlakens van het bed, was het wel voldoende maar het kan zeker beter. Zoals het nu was, was het een goed slaapadresje op weg naar de wintersport. De besloten gratis parkeerplaats aan de overkant van de straat is een goede plus.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8cruyshoeve19-06-2012

Prima hotel voor bezoek aan Rothenburg

Op weg naar Oostenrijk overnacht in Gasthof Breiterle. Het ligt erg mooi binnen de muren van het oude stadje. De auto kan op een afgesloten terrein tegenover het hotel geparkeerd worden. Het hotel is oud. De kamers zijn enigzins verouderd, maar er zijn ook al kamers opgeknapt. Maar schoon zijn ze wel. en dat is belangrijk. Het verkeer dat het stadje in gaat is goed te horen, en gaat tot laat in de nacht door. Het restaurant is uitstekend. Voor weinig geld kun je er lekker eten. Groot is het restaurant niet. Het ontbijt was prima, en werd steeds aangevuld. Alle kamers waren bezet, dus reserveren is geen overbodige luxe. Een prima hotel voor een redelijke prijs.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Lou en Trudy Ruijters07-10-2007

Prima gasthof/ pension gelegen direct als je de toegangspoort van de zg. "altstadt" binnen komt rijden. Je zit midden in het oude centrum. Voor 65,-- euro heb je een 2 p kamer met uitgebreidt ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. De auto kun je recht tegenover het pension parkeren, op een eigen parkerplaats. 's-avonds gaat de poort van de parkeerplaats op slot. 's-middags en 's-avonds kun je in de gasthof prima eten. Niet duur en lekker. Enige nadeel is dat er veel verkeer het stadje in en uit rijdt. Het begint 's-morgens in alle vroegte. Je hebt geen wekker nodig. Verder is Rothenburg een prachtig stadje om te bezichtigen. Echt een must om te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2007

Gasthof Zum Breiterle info