Hotel Zum Bären

2007

middenin Rothenburg, parkeren ím Hof´, geen lounge, we een

Ragnhild
6-10-2007

middenin Rothenburg, parkeren ím Hof´, geen lounge, we hadden een grote themakamer Hollywood2 met een filmsterren badkamer, marmer en spiegels, erg mooi. Stond een fles water en wat lekkers voor ons klaar. Prima ontbijt aan gereserveerde tafel, goede bedden , kussens en dekbedden en vrolijk beddengoed. Aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Bären in Rothenburg ob der Tauber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Bären zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.