Hotel Uhl

Kleine hotelsWeer vandaag25°7°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Uhl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Uhl in het Nederlands

Leuk hotel midden in het centrum

Anita
26-7-2018

Fijn hotel met super ontbijt! Zeer vriendelijk ontvangst Kamer klein maar fijn. Het was wel warm op de kamer. Auto konden we vlak bij parkeren. Let op: alle horeca in Rothenburg sluit om 22.00!!!

Loop ook eens over de stadsmuur!!

Prima hotelletje

Henny
22-8-2009

Prima Hotel,Fijn net binnen de stadspoort met eigen parkeerplaats.

Vriendelijke eigenaar en zijn vrouw.

Ontbijt buffet is goed.

Diner is een beetje weinig.

Prijs kwaliteit is goed, ik zou alleen ergens anders in't super gezellige stadje gaan eten,maar volgend keer gaan wij weer naar Uhl!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Uhl in Rothenburg ob der Tauber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Uhl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.