Hotel TOP Goldenes Fassstersterster

8.2Fantastisch

Duitsland, Beieren, Rothenburg ob der Tauber

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor TOP Goldenes Fass voor je op een rij gezet:

105 reviews over Hotel TOP Goldenes Fass

• 2018
    8MO14-10-2018

prima

prima hotel , goede parkeer mogelijkheden , wel aan druk kruispunt maar kamers aan de achterkant geen geluidsoverlast

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

7Hannie30-05-2015

Teleurstellend

Rothenburg is een bezoek waard. Wij gingen uit van de goede beoordelingen van reizigers maar kwamen toch wel een beetje bedrogen uit. Onze kamer, nr 31, was op de 1e verdieping precies boven de keuken zodat we vanaf 6 uur een zware baklucht naar binnen kregen. Hotel was lang niet vol, dus waarom deze kamer? We betaalden de volle prijs ervoor. Hotel was schoon, kamers gemoderniseerd doch klein (de onze dan). Als je eet in het restaurant moet je contant betalen, kan niet op hotelrekening. Er is geen barretje of een leuk hoekje voor een drankje. Wel een tuin met zitjes. Personeel is vriendelijk mar ik had het te doen met die oudere man die steunend met een stapel handdoeken achter ons de trap opliep. Samenvattend: in Rothenburg boeken wij de volgende keer een ander hotel.

Gereisd met partner in mei 2015

• 6-25-05-2015

Kamers en ontbijt zijn prima. Vriendelijk personeel. Ligt wel aan een drukke weg. Als de ramen openstaan heb je hier wel last van.

Gereisd in mei 2015

• 8-06-03-2015

Prima Hotel, mooi in het centrum van Rothenburg. Goed bed en prima ontbijtbuffet

Gereisd in februari 2015

• 6-19-11-2014

Prima ontvangst. Nette kamer en vooral een goed ontbijt. Jammer dat de Wifi op de kamer slecht was. Niet voor ons, maar voor diegene die wat slechter ter been zijn ontbrak het aan een lift.

Gereisd in oktober 2014

• 8Marianne23-10-2014

Prima hotel.

Hier twee dagen verbleven, lekker dicht bij het prachtige stadscentrum. Prettige gastvrije bediening. Nette kamers. Wij kregen 10% korting op het diner, hiervan heerlijk genoten in de biergarten. Voor NL-begrip zeer royale porties. Leuk dakterras. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2014

• 10-28-09-2014

Nette en verzogde aankledig en ontvangst heldere kamers

Gereisd in september 2014

• 8-01-08-2014

Het verblijf is ons prima bevallen. Alleen is er veel geluidshinder van het verkeer op straat.

Gereisd in juli 2014

• 8-04-07-2014

Goed hotel. Zeer vriendelijk personeel. Goede kamers.

Gereisd in juni 2014

• 10-04-05-2014

Prettig hotel met een hartelijke ontvangst. Op loopafstand van het sprookjesachtige Rothenburg.

Gereisd in april 2014

2 tips over Hotel TOP Goldenes Fass

• ton, 31-07-2013

hotel beschikt over een afgesloten P-plaats voor fietsers die hierop hun auto kunnen achterlaten. er is ook een garagebox voor fietsen.

• Hannie, 30-05-2015

Het restaurant is Duits en best goed. Maar er zit een heerlijk Italiaans restaurant meteen links na de stadsmuur als je de stad binnenloopt. Accepteer geen kamer 31 of de kamers ernaast op de 1e verdieping.

0 vragen over Hotel TOP Goldenes Fass

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken