Camping Tauberromantik

33 reviews over Camping Tauberromantik in het Nederlands

Prima

CB
3-8-2019

Goede camping, prima plaatsen, veel groen. Rothenburg lekker dichtbij, op klein half uur loopafstand. Doorgaande weg (Romantische Strasse) is niet zo druk maar loopt wel vlak langs de camping.

Niet doen!

Yvonne Nijpels
10-7-2018

De ligging tov het stadje Rothenburg od Tauber is perfect. Het terrein kent een groot toiletgebouw bij de ingang. Netjes en schoon. De douches geven onbeperkt warm water, je hoeft niet iedere keer op een knop te drukken. Achterin het terrein is een toilet gebouw met vier toiletten en een afwas locatie. Het heren toilet stinkt verschrikkelijk naar urine. Het gebouw is te klein voor het aantal gebruikers. Het terrein ligt dicht aan een doorgaande weg. De plaatsen liggen niet vast, je gaat daar staan waar je een plekje vindt wat geschikt is. Dat betekent dat er in ons geval een grote camper direct aan de scheerlijnen van onze tent kwam staan. We stonden naast een grote witte muur. De beheerders zijn niet geïnteresseerd en onverschillig. Alle opmerkingen doen ze af met een schouderophalen. Wij gaan hier echt nooit meer staan.

mooie camping vlakbij het prachtige Rothenburg

kees westrik
3-2-2018

de camping ligt prachtig in het Tauberdal. vlakbij een paar prima restaurants. het is een rustige camping met grote plaatsen. veel gasten verblijven relatief kort. Rothenburg is fantastisch en ligt op loopafstand echter is het wel een flinke klim. in de omgeving zijn met de auto erg leuke uitstapjes te maken bijvoorbeeld naar Würzburg. Dat is Praag in het klein; een echte aanrader.

Tevreden

Brouwer
8-9-2017

Camping was goed ruime plek, ontvangst vriendelijk, broodjesservice. Douche en toiletten ruim voldoende, erg schoon en heerlijk warm water, misschien wat gedateerd, maar het gaat vooral om dat het schoon is. 5 minuten lopen diverse mogelijkheden on lekker te eten. Plaatsje Rothenburg o.d. Tbr op 5 minuten fietsen (wel erg steil), leuke plaats om te bezoeken.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fijne camping

Caroline
3-9-2017

Fijne camping voor een paar dagen om Rothenburg ob de Tauber te bekijken. Er is een voetpad naar het historische plaatsje. De camping is netjes , het sanitair goed( geen douche munten!) De camping is aan de Romantische Route , je hoort de weg op de camping. Vriendelijke mensen bij de receptie. Eenvoudig restaurant maar prima maaltijd. Broodjes s'morgens af te halen bij de receptie. Direkt vanaf de camping goed wandelen ( met de honden) en fietsen. Camping in verhouding wel duur, 27 euro per nacht, 2 personen , caravan en hond in september.

Gereisd Met partner in september 2017

Fijne doorreis camping!

Babs van Deursen
29-7-2017

Leuk speelplaatsje met zand en water, gedateerd sanitair maar netjes, plekken ruim genoeg. Rothenburg dus ECHT WEL op loopafstand!!! Met 4 kids 12, 10, 8 en 4 nog geen 30 min op gewandeld.....

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne camping in prachtige omgeving

Josje
29-5-2017

Prettig onvangst, broodjesservice, groene camping. We hadden een erg fijne plek en doordat het niet druk was veel ruimte. Sanitair was wat verouderd en niet super schoon, maar prima (als je Frankrijk gewend bent). Rothenburg is goed te lopen, prachtig stadje. We bleven niet erg lang, maar vanaf de camping kun je mooi wandelen.

Gereisd Met partner in mei 2017

Prima camping

John
17-9-2016

Ruime plekken op een camping, 1.5 km gelegen vanaf de stad Rotenburg. De camping is lekker rustig en wordt veelal als passantencamping gebruikt. Ontvangst door de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is gedateerd maar schoon. Douches werken nog met een originele mengkraan ipv een drukknop, wat ik super vond. Supermarkt ligt binnen 3 km afstand. Kortom, wil je Rotenburg en omgeving bezoeken, dan is deze camping een super uitvalbasis.

Gereisd Met partner in september 2016

Leuke nette camping

reyinga
12-8-2016

De plaats Rothenburg is echt de mooie waard om een keer te zien

Gereisd Met partner in juli 2016

zeer gedateerd 4 sterren onwaardig

Ellen62
17-8-2015

Verwachting 4 sterren, maar voldoet hier op geen enkele wijze aan. Sanitair verouderd, geen zwembad, maar suggestie dat je aan rivier kunt zitten klopt niet. Rivier is daar een groenig stroompje. Receptie en kampeerwinkel zo oud en uit de tijd.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tauberromantik in Rothenburg ob der Tauber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tauberromantik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.