Hotel Romantik Hotel Markusturm

9.3Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Rothenburg ob der Tauber

Op vakantie geweest naar Romantik Hotel Markusturm?

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Hotel Markusturm voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Romantik Hotel Markusturm

• 9Jeroen05-10-2013

In het hart van de middeleeuwse stad

Romantikhotel Markusturm is een prachtig karakteristiek pand midden in de ommuurde oude stad. De ligging kan niet beter, direct naast een van de vele stadspoorten en met alle bezienswaardigheden op loopafstand. De algemene ruimtes in het hotel zijn in stijl ingericht en het vrouwelijk personeel draagt traditionele dirndls. Het personeel is bijzonder vriendelijk en het parkeren en weer ophalen van de auto wordt vlot geregeld.

Onze kamer achter in het hotel is goed, maar nogal standaard ingericht in vergelijking met de rest van het hotel. In de kamer is aan niets te zien dat je in een oud pand logeert. De bedden zijn erg kort: 1,85 meter tussen hoofd- en voetbord.

Het uitgebreide ontbijtbuffet is heerlijk. Er is lokaal donker brood en veel vers beleg en fruit.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10jan willemsen13-06-2012

in een woord geweldig!!!

het hotel ligt midden in de fraaie stad. je kunt een parkeerplaats huren. kamers zijn mooi en schoon. goede keuken en tenslotte prima personeel

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Suzy11-06-2008

Dit superpitoreske familiehotel ligt op een geweldige locatie in het centrum van het romantische stadje Rothenburg. Het is gevestigd in een oud douanehuis uit 1264.

Wij hadden een hele mooie enorm grote kamer met ruime badkamer aan de achterzijde van het pand; heerlijk rustig gelegen en toch maar 1 minuut lopen van het grote plein.

Het personeel is ontzettend vriendelijk, ontbijt heel uitgebreid. Echt toppie voor een romantisch weekendje weg!

Tipje voor als je daar bent: maak een nachtwandeling met de nachtwacht!
    Ontzettend leuke man die mooi kan vertellen over (de geschiedenis van) Rothenburg.

En de "schneeballen" (locale culinaire specialiteit) kun je overslaan: wij dachten dat we de enigen waren, maar niemand bleek ze echt lekker te vinden! Je wordt gefopt waar je bij staat ;-)

Gereisd met partner in mei 2007

Hotel Romantik Hotel Markusturm info