Pension Fuchsmuehle

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag20°5°
Pension Fuchsmuehle
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fuchsmuehle voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Fuchsmuehle in het Nederlands

Alleenreizend

Zeer rustig gelegen Pension

Bert
19-6-2014

Het pension zit in een oude watermolen, welke ook nog in bedrijf is tbv opwekking elekticiteit.

Mooi kamers en zeer rustig gelegen.

15 minuten lopen vanaf het mooie stadje Rothenburg Ob der Tauber.

Er zijn acht kamers.

's Morgens wordt een heerlijk ontbijt gepresenteerd in buffet vorm. De meeste producten zijn biologisch.

Bezoekers komen uit vele landen. Bij mijn bezoek 5 nationaliteiten aanwezig!! Iedereen weet dit pension dus te vinden.

Zeer vriendelijk ontvangst door de eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Fuchsmuehle in Rothenburg ob der Tauber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Fuchsmuehle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.