Hotel AKZENT Hotel Schranne

8,8

Kenmerken
Restaurant
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Schranne voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel AKZENT Hotel Schranne in het Nederlands

Prima gastvrij hotel

anoniem,
20-10-2018

Prima gastvrij hotel. Keurige kamer en perfecte ligging.

Leuk stadje.

Gereisd anders in oktober 2018

15-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Zeer fijn hotel met fijn personeel erg mooi gelegen in der Altstaddt maar wel van het centrum af en dat geeft ook rust en ruimte

Gereisd anders in augustus 2017

wij hebben een uitstekend verblijf gehad in hotel schranne. Het was de tweede keer, dat wij er gelogeerd hebben en we hopen niet de laatste keer

Gereisd anders in november 2015

Al was het maar een overnachting, het westen prima met aardige mensen en heerlijk eten. Bij een volgende gelegenheid zouden we graag terugkomen en dit hotel bij anderen van harte aanbevelen.

Gereisd anders in juli 2015

Nette kamer en badkamer

2-3-2015

Nette kamer en badkamer. Minpunt is direct uitzicht op aangrenzende daken. Pluspunt is eigen parkeerterrein.

Gereisd anders in februari 2015

heel prettig

w.l.reinking-jonxis
6-6-2011

ik logeerde een nacht in dit zeer plezierige hotel met eigen parkeerplaats, het personeel was zeer behulpzaam, de kamers schoon en comfortabel, alleen mistte ik als zo vaak een keteltje om koffie of thee te zetten

Gereisd met vrienden in mei 2011
2008

Wij waren van 27 april t/m 4 mei met vrienden in Hotel Schranner te gast. Het was geweldig. Een leuk ontvangst. Erg klantvriendelijk, attent en gastvrij. Het eten was prima. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2008

Wij waren van 27 april tot 4 mei 2008 in Hotel Schranner. Prima hotel, De bediening en service was uitstekend. Niets was te veel gevraagd. Ook het eten was voortreffelijk. We hebben een geweldige week gehad in dit hotel. Onze complimenten. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2008

wij waren 1 week te gast in hotel schranne en hebben het erg naar onze zin gehad.Er was een warm welkom en het was een zeer gastvrij hotel.We hebben elke morgen een goed ontbijt gehad en s,avonds een heerlijk diner.Mochten we wat informatie willen dan waren ze zeer attent alles werd goed voor je uitgezocht.wij hebben er genoten,bedankt.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Schranne in Rothenburg ob der Tauber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Schranne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.