Hotel Böhm

16-8-2018

Prachtig hotel.

Regina van Breugel
7-7-2017

In dit hotel weten ze echt hoe ze een gast moeten verwennen. Echt top. Prachtige kamer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Na het vierde hotel te hebben geprobeerd hadden ze hier een familiekamer voor ons.

Het was wel een driepersoons kamer maar er werd een bed bij gezet.

Mooie ruime schone kamer. Nette badkamer! Nadeel was dat de bedden ontzettend kraakten je werd er zelf wakker van.

Wifi werkte niet op de kamer we zaten op de bovenste etage.

Eten was prima, zeer goed voor een redelijke prijs.

Ze vonden alleen dat de kinderen geen bestek nodig hadden, toen we erom vroegen kregen we dit alsnog.

De kinderen zijn 4 en 6 je gaat ze dan toch niet aanleren om met de vingers te eten, vond het nogal vreemd.

We hebben een aantal aanbieders voor Böhm voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Böhm in Roth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Böhm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.