Hotel Kastenauer Hof

5 reviews over Hotel Kastenauer Hof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig Gasthof.

Hans, 5-8-2014

Net als in 2013 ook nu weer bezocht op heenreis Kroatië.

Super ontvangst en goed eten.

Leuke familiekamer.

Gewoon een goed pension.

Geweldig

Fam. Scholten, 29-12-2012

Voor de vijfde keer overnacht op doorreis naar Oostenrijk. Erg vriendelijke eigenaar ( Alex). Eten is goed, vooral als je de prijzen ziet. Goed ontbijt en een goede kamer. Een aanrader voor mensen welke super relaxed willen beginnen aan hun wintersport.

Rustig gelegen in mooie omgeving

Ingrid, 11-8-2012

Gebruikt voor 1 overnachting op doorreis. Rustig gelegen. Met 4 personen op de kamer aan de kleine kant, maar schoon en netjes en daar gaat het om. Voor nog geen 10 euro had je een avondmaaltijd. Waar vind je dit nog. Ontbijtbuffet goed. Vriendelijk personeel.

Wat een blamage

Ad, 7-12-2011

We hadden dit hotel ruim van te voren als tussenovernachting geboekt in de kerstvakantie . Worden we kort tevoren gemaild dat er een foutje is en dat we helaas niet kunnen komen, en dat er niets te regelen is. Op dat moment was er dus geen alternatief meer te boeken. Erg slecht!

erg leuk doorreis/familie hotel

fam., 31-8-2011

we hebben hier 1 nacht geslapen op doorreis naar Oostenrijk, goede bedden, vier bedden op 1 kamer, schone nieuwe badkamer, goed verzorgd compleet ontbijtbuffet,

goede keuken, en zeker niet te duur, nadeel: geen airco in het hotel zeker een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Kastenauer Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kastenauer Hof in Rosenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kastenauer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kastenauer Hof scoort een 9.17 uit 10 op basis van 5 reviews.