Hotel Jagdhof

Dr. Bauer
18-3-2017

Roomservice kostet 25 Euro für Speisen!!!, für Getränke 10 Euro

Minibar bis auf 2 Wasser leer

Beim Frühstück: Auf Nachfrage,ob es frisch gepressten Orangensaft gäbe, Ja, da hinten können Sie ihn holen!

Dit hotel heeft alles,wat je als gast kunt wensen. Prachtige,hele ruime kamer, met mooie badkamer. Het eten is er geweldig, zowel ontbijt,lunch en diner.Vriendelijke bediening.

Prachtig aangelegde tuin, met diverse zwembaden,heerlijke ligstoelen en fijne welness.

Ik ben al in veel mooie hotels geweest, maar dit is voor mij de beste.

Wij gaan dan ook zeker nog een keer terug. Een echte aanrader,voor mensen, die in de watten gelegd willen worden.

Heerlijk hotel

H.J. Mensink
9-9-2009

Heerlijk hotel met prachtige nieuwe kamers. Leuk zwembad (om te relaxen). Zeer klantvriendelijk. Echt voor mensen die Duitse gemütlichkeit zoeken tijdens een relax vakantie. Alhoewel niet echt op kleine kinderen gericht konden wij uitstekend terecht in de meer dan ruime kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jagdhof in Röhrnbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jagdhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jagdhof scoort een 6.88 uit 10 op basis van 3 reviews.