Gasthof Sonnenhof am See

1 review over Gasthof Sonnenhof am See in het Nederlands

super, een aanrader.

Carla Olde Olthof
8-8-2010

Prachtig appartement, zeer ruime badkamer met ligbad, goede bedden en een geweldig uitzicht op de Forggensee en de glooiende hellingen en bergen. Vanaf het

balkon kon je de kastelen Schloss Neuschwanstein en Hoheschwangau zien liggen.

Er heerste een goed sfeer, personeel en eigenaar waren vriendelijk en behulpzaam.

Het eten was prima en niet duur. Je kon elke dag broodjes bestellen voor de volgende ochtend. Supermarkten genoeg in de omgeving. Je kunt er prima wandelen en fietsen. Wandel en fietsroutekaarten zijn te koop aan de receptie. Wij hebben een super week gehad in Sonnenhof am See en gaan hier zeker weer naar toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Sonnenhof am See in Rieden am Forggensee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Sonnenhof am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Sonnenhof am See scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.