Landhuis Kaiserwinkl

• Sauna
Meer landhuis info

16 reviews over Landhuis Kaiserwinkl

• 10Loes van Leeuwen21-06-2014

Fantastisch goed verzorgde accomodatie.

Warme hartelijke ontvangst. De locatie is perfect, rustige ligging, mooi uitzicht. Vanaf Landhaus Kaiserwinkl kun je in de bergen wandelen, fietsen, vissen. Advies over tochtjes worden op verzoek aangereikt. Heerlijk ontbijt voor een goede start, lekker eten bij terugkomst. Je kamer wordt keurig schoongemaakt, terwijl je uit bent. Reitimwinkl is een leuke plaats met diverse restaurants en winkels, waar je als toerist goed terecht kunt. Nederlandse Gastheer en gastvrouw zijn behulpzaam en altijd bereidt het je naar de zin te maken. Er is een zwembad in de plaats, waar je als gast van deze locatie een gratis entreebewijs van krijgt, zodat je tijdens je verblijf heerlijk kunt zwemmen. Ook in de winter kun je hier goed verblijven. Er wordt dan gezorgd voor vervoer op verzoek naar de skiliften in Reitimwinkl.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10 Loes Talsma19-09-2012

Gastvrijheid ten top!

Warm welkom, volledig ingerichte schone kamers met goede bedden. Uitgebreid ontbijt in een echt Beierse sfeervolle ruimte. Ruimte om te ontspannen, zowel binnen als buiten, op je balkon of in de tuin op het terras. Kamer wordt elke dag schoon gemaakt. Van huis uit activiteiten rondom: wandelend of met fiets of auto. Gastheer en gastvrouw zorgen voor vervoer van huis naar skilift en in de zomertijd voor toegangskaart zwembad. Voor de inwendige mens wordt uitmuntend gezorgd, de warme maaltijden zijn overheerlijk en voldoende.....kortom een fijne vakantieplek met lieve mensen, om graag terug te komen. Jetze en Loes Talsma.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Betty Aust18-09-2011

verwenvakantie !!!!!!!!!!!!!!!

we zijn dit jaar voor de tweede week bij dirk en margaret geweest . en hebben weer een geweldige week gehad , zeer goed eten en zeer vriendelijke gezellige mensen die je lekker verwennen. Het is echt eeen aanrader . we zullen er zeker nog een keer heen gaan. Betty en Edwin

Gereisd met partner in september 2011

• 6R. Derksen18-08-2011

wel/geen aannrader

We zijn met 4 volwassen mannen van rond de 50, een weekje te gast geweest. De ontvangst was vriendelijk. De kamers zijn goed en schoon. Het ontbijt is goed. De eigenaar vertelde ons dat bijna iedereen inclusief hijzelf, in Reit im Winkle vroeg naar bed gaat. Het was prettig te horen dat we gerust s’avonds nog een biertje of wijntje konden pakken als hij op bed lag en dit de volgende dag af konden rekenen. We hebben hiervan s’avonds gebruik van gemaakt tijdens een kaartje leggen waarbij we ons rustig hebben gedragen. De één na laatste avond liet de eigenaar al merken dat hij hier eigenlijk toch niet erg van gediend was en ons eigenlijk al om 22.00 uur het liefst na bed had zien gaan. De laatste avond was helemaal het toppunt. Om 22.00 verbood hij ons nog om te kaarten en van nog iets te drinken was al helemaal geen sprake. we werden als een stel kleine kleuters verzocht om naar bed toe te gaan. Te gek voor woorden. Geen aanrader om eens gezellig met een stel vrienden er op uit te gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9Fam. Seelen08-08-2011

een aanrader

Wij zijn met 4 personen een week te gast geweest en kunnen alleen maar zeggen dat alles zeer goed was. Het is er erg schoon, goede bedden ,s'morgens een uitgebreid ontbijt, s'avonds kun je er warm eten wat door de eigenaresse met liefde wordt gekookt en erg lekker is . De eigenaar weet veel over de omgeving en geeft vele tips, ze zijn beide erg hartelijk en niets is teveel en je voelt je ook erg welkom. We komen er zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Bert Hollander01-03-2010

In één woord GEWELDIG!!

We zijn bij toeval op Landhaus Kaiserwinkl gestuit en we hebben hier gewoon zeer veel geluk mee gehad. Dirk en Margret zijn twee heel leuke mensen die service zeer hoog in het vaandel hebben staan. De klant staat hier echt nog centraal!!!! Elke dag verse broodjes bij het ontbijt en 's avonds heerlijk eten met verse groente. En dat ook nog eens tegen een prijs waar je normaal gesproken nog niet eens alléén voor eet. Wij komen eigenlijk nooit terug op een plek,maar hier zijn we volgend jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9J. Ros20-10-2009

Aanrader

Prima plek om te verblijven. Keurige schone kamers, prachtige omgeving en een zeer hartelijk echtpaar die bijzonder goed voor je zorgen. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

• 9A.M. Giltjes28-10-2008

een echte aanrader voor jong en oud.

Ideaal voor bijvoorbeeld kleine groepen en/of vrienden uitjes. gezellige kelder "ABSOLUUT TOPPER" PRIMA ONTBIJT EN GOEDE BEDDEN.!!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8Prins28-08-2008

Super huis, zeer gastvrij

Omdat er niets meer in Oostenrijk beschikbaar was hebben wij onze heil in Duitsland gezocht! En zeer goed bevallen. Zeer gastvrij en vriendelijk, je wordt echt in de watten gelegd. Het is ca. 20 minuten rijden naar het skigebied dat echt prima was. Een aanrader.

Gereisd met familie in januari 2008

• 10H.Joustra17-08-2008

Zeer aan te bevelen.

Een werkelijk schitterend gelegen landhaus met prachtig uitzicht op de bergen,mooie kamers en brandschoon. Ontzettend warm en hartelijk echtpaar met veel hart voor de zaak,die je echt laten merken dat je als klant koning bent

Gereisd met partner in augustus 2008

0 tips over Landhuis Kaiserwinkl