Vakantiehuis Altenburgerhof & St. Florian I + II

Vakantiehuis Altenburgerhof & St. Florian I + II

Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Altenburgerhof & St. Florian I + II in het Nederlands

Heerlijk genieten

Bert
24-1-2011

Heerlijk genieten in een hele mooie omgeving. Ook makkelijk te combineren met uitstapjes naar Oostenrijk en zeer veel verrassende wandelroutes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

mike
27-9-2010

Het gebied is heel erg mooi, maar ook het appartement was fantastisch. Het is allemaal erg kindvriendelijk en in de hele regio is veel te doen voor kinderen. Reit im Winkl zelf is ook een heel gezellig dorpje op de grens met Oostenrijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 25 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Altenburgerhof & St. Florian I + II

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Altenburgerhof & St. Florian I + II in Reit im Winkl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Altenburgerhof & St. Florian I + II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Altenburgerhof & St. Florian I + II