Weer vandaag10°-5°

2 reviews over Hotel Waldgasthof St. Kastl in het Nederlands

Een echte aanrader !!!

De Beck Gerda
19-5-2014

Prima hotel, kamers zijn aan vernieuwing toe, maar prachtige, rustige ligging !

Gereisd met vrienden in mei 2014

voor herhaling vatbaar

Harry M. Prusen - Holland
25-10-2009

zeer zeker voor herhaling vatbaar en zeker aan een ieder aan te bevelen als een bijzonder goed onderkomen !

je voelt je hier als thuis !!

wij maken in november weer een groepsreis met overnachting in Zuid Duitsland en wij hopen hier weer terecht te komen !!!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldgasthof St. Kastl in Reichertshofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldgasthof St. Kastl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.