Weer vandaag6°-3°

2 reviews over Hotel Waldgasthof St. Kastl in het Nederlands

Zeer goed !!!

van der Tuin
8-2-2013

Wij hebben hier reeds 3 x overnacht en as. zomer gaan we weer. We gebruiken dit hotel als overnachting voor onze reis naar italie. Super voor de kids, ligt midden in het bos kinderen kunnen vrijspelen en lekker zich lekker uitrazen na een lange autorit. Eten is prima. Kamers zijn zeer ruim en netjes. Inrichting beetje gedateerd maar alles is goed schoon. Bedden zijn perfect. Kortom wij raden iedereen dit hotel aan !!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Prima overnachting richting de wintersport

m_delsing
10-4-2012

Mooie ligging. Wij zijn hier 1 nacht geweest op weg naar de wintersport. Het lijkt ook een erg leuke plek voor in de zomervakantie. Gastvrij, lekker maaltijd voor weinig geld. Kamers zijn eenvoudig, maar prima. Ik denk dat we hier volgend jaar zeker terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldgasthof St. Kastl in Reichertshofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldgasthof St. Kastl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.