8,9

3 reviews over Hotel Waldgasthof St. Kastl in het Nederlands

Prima overnachtings Gasthof

ollie.pluis
13-9-2013

Het Gast hof ligt vlakbij de A 9 en is een prima Gasthof om te overnachten op doorreis naar Oostenrijk/Italië.

De kamers zijn ruim en netjes ingericht.

Het Gasthof ligt in het bos, ruime parkeergelegenheid. Het ontbijt is prima en de schnitzels smaken voortreffelijk.

Ik vond het personeel niet vriendelijk, eerder chagrijnig, maar als je daar om lacht is het, voor die prijs, zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

prima hotel

Libert_Myriam4
17-5-2010

Leuk hotel in het bos gelegen

wij komen daar al sinds 1992

personeel altijd heel vriendelijk en behulpzaam

eenmaal zijn we daar om 23 u aangekomen nadat we in een sneeuwstorm hadden gezeten

en de kok was zo vriendelijk om nog schnitzel met frietjes voor ons te maken

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Prima, rustig gelegen hotel

Rita
11-8-2009

een prima overnachtingsadres tussen Ingolstad en Munchen op doorreis naar Oostenrijk, Italie enz. Ligt rustig tussen de bomen, buiten t dorpje. Er zijn 2, 3, 4, en 5 persoonskamers, ideaal voor families. Incl ontbijt, lage prijzen. Wij betaalden voor 1 nacht, incl ontbijt voor een 4/pers.kamer 84,00 euro. Een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldgasthof St. Kastl in Reichertshofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldgasthof St. Kastl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.