Weer vandaag-2°-6°

8 reviews over Hotel Waldgasthof St. Kastl in het Nederlands

Een echte aanrader !!!

De Beck Gerda
19-5-2014

Prima hotel, kamers zijn aan vernieuwing toe, maar prachtige, rustige ligging !

Gereisd met vrienden in mei 2014

Prima overnachtings Gasthof

ollie.pluis
13-9-2013

Het Gast hof ligt vlakbij de A 9 en is een prima Gasthof om te overnachten op doorreis naar Oostenrijk/Italië.

De kamers zijn ruim en netjes ingericht.

Het Gasthof ligt in het bos, ruime parkeergelegenheid. Het ontbijt is prima en de schnitzels smaken voortreffelijk.

Ik vond het personeel niet vriendelijk, eerder chagrijnig, maar als je daar om lacht is het, voor die prijs, zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Zeer goed !!!

van der Tuin
8-2-2013

Wij hebben hier reeds 3 x overnacht en as. zomer gaan we weer. We gebruiken dit hotel als overnachting voor onze reis naar italie. Super voor de kids, ligt midden in het bos kinderen kunnen vrijspelen en lekker zich lekker uitrazen na een lange autorit. Eten is prima. Kamers zijn zeer ruim en netjes. Inrichting beetje gedateerd maar alles is goed schoon. Bedden zijn perfect. Kortom wij raden iedereen dit hotel aan !!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Prima overnachting richting de wintersport

m_delsing
10-4-2012

Mooie ligging. Wij zijn hier 1 nacht geweest op weg naar de wintersport. Het lijkt ook een erg leuke plek voor in de zomervakantie. Gastvrij, lekker maaltijd voor weinig geld. Kamers zijn eenvoudig, maar prima. Ik denk dat we hier volgend jaar zeker terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

prima hotel

Libert_Myriam4
17-5-2010

Leuk hotel in het bos gelegen

wij komen daar al sinds 1992

personeel altijd heel vriendelijk en behulpzaam

eenmaal zijn we daar om 23 u aangekomen nadat we in een sneeuwstorm hadden gezeten

en de kok was zo vriendelijk om nog schnitzel met frietjes voor ons te maken

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Gereisd met partner in oktober 2009

voor herhaling vatbaar

Harry M. Prusen - Holland
25-10-2009

zeer zeker voor herhaling vatbaar en zeker aan een ieder aan te bevelen als een bijzonder goed onderkomen !

je voelt je hier als thuis !!

wij maken in november weer een groepsreis met overnachting in Zuid Duitsland en wij hopen hier weer terecht te komen !!!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Prima, rustig gelegen hotel

Rita
11-8-2009

een prima overnachtingsadres tussen Ingolstad en Munchen op doorreis naar Oostenrijk, Italie enz. Ligt rustig tussen de bomen, buiten t dorpje. Er zijn 2, 3, 4, en 5 persoonskamers, ideaal voor families. Incl ontbijt, lage prijzen. Wij betaalden voor 1 nacht, incl ontbijt voor een 4/pers.kamer 84,00 euro. Een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldgasthof St. Kastl in Reichertshofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldgasthof St. Kastl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.