Reichertshofen

Reviews over Reichertshofen

Prima overnachtings hotel

Peter en Mary Duinmeijer,
    5-2-2015

Dit hotel ligt niet ver van de snelweg en is een prima locatie wanneer je op doorreis bent naar bijv. de wintersport of zomers naar een zuidelijker gelegen land. De kamers zijn net en schoon.Het restaurant heeft een goede keuken. Prijs/kwaliteit is goed

Gereisd met partner in januari 2010

Prima hotel voor doorreis

Linda,
    11-8-2014

1 nachtje geslapen op terugreis vanuit Italie. Wij hadden een familiekamer, deze zijn nog niet gerenoveerd maar op zich prima. 1 x 1 persoonsbed en 2 x een twijfelaar voor 99 euro incl. een super ontbijt. Het hotel had zomersluiting, dan kun je er savonds niet eten, en ligt de sleutel klaar als je gereserveerd hebt. Aan de overkant kun je in het hotel/restaurant (met biertuin) prima eten/drinken. Tankstation zit ook tegenover, goedkoper dan snelweg.

Het ontbijt was erg goed, veel keuze aan brood en beleg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Perfect doorreis hotel

Veronique,
    7-7-2014

We hebben in dit hotel 1 nachtje geslapen om de dag erop door te reisen naar Oostenrijk.

Goed ontvangen zeer mooi ruime kamer en proper.

Ook kan je er lekker eten.

Echt een goed door reis hotel , ligt een klein stukje van de autostraden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Een echte aanrader !!!

De Beck Gerda,
    19-5-2014

Prima hotel, kamers zijn aan vernieuwing toe, maar prachtige, rustige ligging !

Gereisd met vrienden in mei 2014

Prima overnachtings Gasthof

ollie.pluis,
    13-9-2013

Het Gast hof ligt vlakbij de A 9 en is een prima Gasthof om te overnachten op doorreis naar Oostenrijk/Italië.

De kamers zijn ruim en netjes ingericht.

Het Gasthof ligt in het bos, ruime parkeergelegenheid. Het ontbijt is prima en de schnitzels smaken voortreffelijk.

Ik vond het personeel niet vriendelijk, eerder chagrijnig, maar als je daar om lacht is het, voor die prijs, zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013