Weer vandaag9°-1°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sorat Insel Regensburg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Sorat Insel Regensburg in het Nederlands

Conti voor een zakenreis.

25-2-2014

Het verblijf was goed zoals altijd, al het personeel was vriendelijk en attent zoals altijd. Er is wel nauwelijks iets aan de inrichting gedaan.

Gereisd anders in februari 2014

Hotel is heel mooi gelegen, een steenworp van de oude stad af. De kamers zijn zeer ruim, en over het personeel kan ik niet klagen. Een kleine klacht (de prullenbak was niet leeggehaald) werd snel opgelost. Helaas merkt men dat het hotel 20 jaar oud is: in de kamer afgesleten vloerbedekking, gebroken meubelvoeten, loszittende telefoonkabel. Dat is allemaal niet zo erg, maar al met al toch onplezierig. Bij navraag werd mij uitgelegd, dat een renovatie niet gepland is.

Gereisd anders in februari 2014

Het hotel ligt op een eiland midden in de Donau. Bij aankomst moet je door de wirwar van steegjes een beetje oppassen, maar geen echt probleem. Afhankelijk van de kamers heeft men uitzicht op de mooie binnenstad van Regensburg. Je bent in een paar minuten bij de een of andere bar op het eiland of over de brug ook heel snel in de binnenstad. Voor de parkeergarage moet je extra betalen. De kamers zijn aangenaam ruim, en netjes ingericht. De badkamer is ook erg mooi en ruim. Alles is erg schoon. Wifi is gratis, je krijgt een code voor elk apparaat, ook verschillende, als je laptop, gsm tegelijk wil gebruiken. Het ontbijt is goed gevuld. De selectie is super, croissants, broodjes, brood, vleeswaren,... Ik had een probleem met kiezen maar alles wat ik geproefd heb was erg lekker. Ook de fruitsalade. Het eten overdag kan ik niet beoordelen, in de bar kan men in ieder geval nog gezellig wat drinken.

Gereisd anders in februari 2014

Aan de polsslag van de stad.

31-1-2014

Alleen nog over de stenen brug en je bent midden in de stad. Alles is te voet goed bereikbaar. Het hotel is rustig en schoon, wat wil je nog meer.

Gereisd anders in januari 2014

Waar is het warme water?

29-1-2014

Alles goed behalve het warme water in de badkamer. Meer dan lauw water is hier niet...

Gereisd anders in januari 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorat Insel Regensburg in Regensburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorat Insel Regensburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.