Hotel Hottentotten Inn

Hotel Hottentotten Inn

Kleine hotelsWeer vandaag30°17°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hottentotten Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hottentotten Inn in het Nederlands

Perfect tussenstopadres

Fam. van Winkelhof
10-1-2011

Wij slapen hier als tussenstopadres op weg naar onze wintersportlocatie. Prima hier voor € 99,00 een zeer ruime familiekamer - voor vier personen - inclusief ontbijt. Heerlijk rustig, ontbijt zeer uitgebreid en een gezellige bar voor in de avond. Het avondeten is ook prima, erg lekker en erg veel voor weinig geld. Familie is erg gastvrij en behulpzaam...Dat dit nog kan in 2010... Voor 2011 alweer geboekt...

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

AANGENAAM HOTEL OP DOORREIS

KARIN VAN VELTHOVEN
6-10-2009

Rustig gelegen hotel, 15 minuten wandelen van centrum Regensburg. Vriendelijk personeel. Grote kamers met iets minder grote badkamer. Spijtig van het douchegordijn, na het douchen was de badkamer redelijk nat. Ontbijtbuffet met voldoende keuze.

Gereisd Met partner in Sun Sep 06 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Op het terreinRookruimte, Terras

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hottentotten Inn in Regensburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hottentotten Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.