Hotel Hansa Apart-hotel

Hotel Hansa Apart-hotel
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hansa Apart-hotel voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Hansa Apart-hotel in het Nederlands

Geweldig hotel

Hans Püts
20-12-2013

Hotel met mooie kamers en super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een enorm groot Duits zaken hotel

Gies en Ali van Bon
24-7-2013

Het hotel ligt wat ver van het centrum af aan een knooppunt van spoorwegen . De kamers waren prima maar erg warm.

Het ontbijt net als overal, Duits en goed dus.

Het hele hotel complex doet koud en kil aan ondanks de hitte.

Een sfeerloos goed zaken hotel voor een nacht maar niet voor een meerdaags verblijf.

volgende keer een ander hotel

Alice van den Bos Dekker
23-6-2013

Wij vonden het te ver buiten het centrum.

En de kamer was heel erg warm en geen airco

Ramen open was geen optie, vanwege het lawaai van de treinen en verkeer!

Dit nooit meer

Alice Bos
1-8-2012

Een 4 sterren hotel zonder airco. Vorige week met 32 graden gelogeerd.

En als je aan de voorzijde van het hotel een kamer hebt en je wilt het raam openen, dan mag je dag en nacht genieten van een hele drukke autoweg en de Hauptbahnhof aan de overkant. Geen oog dicht gedaan! Prijs per nacht 110.00 euro

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hansa Apart-hotel in Regensburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hansa Apart-hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hansa Apart-hotel scoort een 8.28 uit 10 op basis van 26 reviews.