Hotel Götzfried

Wellness hotelWeer vandaag23°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Götzfried voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Götzfried in het Nederlands

Heerlijk hotel

Marielle
3-10-2010

Met mijn man ben ik vier dagen in dit hotel geweest. Het is een professioneel hotel, wat toch een huiselijke, gemoedelijke sfeer heeft. De mesnen zijn buitengewoon vriendelijk. Kamers zijn netjes en schoon. Ik vond het bed erg lekker slapen. De ligging is rustig, er is een heerlijke sauna bij het hote (12 kabines!) Afstand tot Regensburg is vrij ver: ongeveer een half uur met de bus. Bij het ontbijt worden de ei-producten vers voor je bereid. De keuken is eenvoudig en goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Götzfried in Regensburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Götzfried zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.