Camping AZUR Regensburg

Laatste review

Prima

Laura,
6-8-2018

Achter de camping stroomt de donau waar je heerlijk kunt zwemmen. Prachtig uitzicht. Langs de donau een lang pad waar je kan wandelen of fietsen. Eten op de camping was niet veel bijzonders. De menukaart is handgeschreven en daardoor slecht leesbaar. Eten is zozo maar daar zijn de prijzen ook naar. Sanitair is op zich netjes maar verouderd en daardoor ook veel schimmel in de voegen bij de douche. Prima camping op doorreis. Een 5 is overdreven maar een 8 ishet zeker niet. Naast de camping ligt ook nog een zwembad ( Westbad) deze is tot in de avond open en heeft ook veel faciliteiten. Verder ligt de camping dicht bij de snelweg en ben je zo weer op pad. Let wel op de slagboom gaat pas om 08 uur open!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

23 reviews over Camping AZUR Regensburg in het Nederlands

Prima

Laura,
6-8-2018

prima camping maar niet goedkoop

Ellen,
5-7-2017

We hebben hier enkele nachten gestaan, hebben bijgeboekt toen we de eerste dag in Regensburg waren geweest, wat een prachtige stad! Als je deze stad bezoekt én van bier houdt moet je naar de biergarten van de Spital brouwerij, mooie plek heerlijk bier en supervriendelijk personeel die met iedereen een praatje maakt. Deze camping zit kort bij het centrum, lekker op de fiets langs de Donau. De mensen bij de receptie waren vriendelijk maar laten niks aan het toeval over. Plaatsten worden toegewezen maar ook hoe je je kampeermiddel op die plek moet zetten. Middagrust, ochtend en avondrust...de poort sluit en gaat voor niemand open. Sanitair was prima. Op de camping was het heerlijk rustig veel vogels en konijntjes die dagelijks op bezoek kwamen. Ondanks dat ik de prijs (wij zaten buiten het seizoen) hoog vond zal ik iedereen deze camping aanraden.

Nette overnachtingscamping maar niet goedkoop

Sandra en Jos,
23-6-2017

Nette plaatsen. Goed sanitair. Op steenworpafstand van de Donau. Camping is te duur. We betaalden € 32,50 per nacht. We kwamen uit Kroatië waar je voor betere faciliteiten veel minder betaalde...

Prima ligging

s.ploeg
28-9-2016

Heel centraal gelegen camping vlakbij regensburg

prima plaatsen, wel afhankelijk van waar je wordt neergezet , sommige plaatsen zijn wel erg weggestopt achter elkaar

nooit meer!

Pieter K.
4-8-2016

Als je op de camperplaats gaat staan moet je er rekening mee houden dat als je na 12 uur terug komt na bv fietstocht voor de komende nacht moet gaan betalen. Ook als er maar 1 camper staat. Dit staat nergens en was ons ook niet verteld.Normaal betaal je voor 24 uur of via automaat. Regels zijn regels kregen we te horen. We hebben betaald en zijn gelijk weggegaan.

geen klachten

Dirk Pauwels
7-6-2016

Van alle negatieve berichten hieronder heb ik niets ondervonden hoor. Het zijn wel nieuwe uitbaters sinds 1 April 2016. Er is wel een camperpark aan, de ingang daarvan is 50m verder. En wil je vroeg vertrekken kan je de avond ervoor afrekenen. Voor wifi heb ik helemaal niets moeten betalen. En hoewel het de laatste dagen hevig geregend heeft zie ik hier geen modderplekken. Wij hebben hier twee nachten gestaan met 2 personen auto en caravan en moesten 61 euro betalen. Dat is niet overdreven voor een stadscamping met alle voorzieningen. Mijn enige opmerking is dat de spijskaart in het restaurant slecht te lezen is (met de hand geschreven) en niet meertalig is.

Goede ervaring

Fam. Wauben
27-8-2015

De ontvangst op de camping was heel vriendelijk. We hadden een zon plaats gereserveerd, maar gezien het verwachte weer, wilden we graag een plek in de schaduw. We kregen het advies om dat aan te geven bij de persoon die de plaatsen aanwees, geen enkel probleem. We kregen een mooie plaats in de schaduw. Het sanitair was eenvoudig maar schoon.

Toen we om wifi vroegen, werd gezegd dat we op de plaats waar we stonden geen bereik hadden, dus dat het dan misschien jammer was om er geld aan uit te geven. Eerlijke informatie. Uiteindelijk hebben we het wel gedaan en hadden we genoeg bereik om te appen. Als we om informatie naar de receptie gingen werden we steeds heel vriendelijk geholpen.

Sluitingstijden zijn strikt maar de "Mittagsruhe" op Duitse campings is een bekend verschijnsel, waar je gewoon rekening mee moet houden.

Regensburg en omgeving zijn zeker de moeite waard om te bezoeken. Geen camping voor een gezin met kinderen maar wel als uitvalsbasis voor een bezoek aan de omgeving.

Duur en matig

Jan
24-8-2015

Rare ontvangst. Reserveren was niet mogelijk. Je moet maar gewoon komen en dan maar zien. Siësta van 13 tot 15 en dan zit het hek erop. Vertrek niet voor 9 uur. Duur (€ 42 voor kleine camper en 3 personen), maar dat is voor (zuid) dld geen ongebruikelijk tarief. Vol met Italiaanse druktemakers.

Maar ja, het is de enige camping in de hele stad. En camperplekken zijn er ook al niet, anders hadden we daar zeker voor gekozen.

Wel prima op de fiets naar de stad. 4 km over fietspad langs de Donau. Regensburg is mooi en sfeervol.

Tip voor campers: Beperk het verblijf tot 1 nacht. Ga de volgende ochtend langs de straat staan (plek genoeg) en ga vandaar op de fiets naar de stad. einde middag of 's avonds een stukje verder rijden naar een betere plek. Met een kleine dag heb je alles in Regensburg wel gezien.

Wat een onvriendelijk ontvangst!

We kwamen om 14:15 aan. En konden nog niet op de camping ivm pauze tussen 12:00 en 15:00 uur (niet meer van deze tijd denk ik). Hebben met veel pijn en moeite de wagen met caravan neer kunnen zetten. Even later kwamen er twee campers die op een klein grasveldje ook hun camper plaatsten om te wachten tot ze op de camping konden. Op dat moment stoof er iemand van het terras met stoom uit de oren om de campers weg te jagen. Begon dus lekker. Aangezien we nog moesten wachten zijn we maar even op het terras gaan zitten met veel locals die meer aandacht kregen. Verder was het daar wel oke. Maar toen begon de ellende!

einde

Nooit meer!!!

Jolanda
8-8-2015

Wij waren te vroeg bij de camping,moesten wachten voor de camping.Er is middagrust van 1 tot 3. Wij zijn toen even gaan eten in het restaurant, was lekker. Klokslag drie,wat een gekkenhuis ineens. Bezoekers kwamen niet blij naar buiten, waren wel vriendelijker onthaald. Na onze beurt wisten we wat ze bedoelde.Wat een vreselijk mens achter de balie,vind het onbegrijpelijk dat zo'n iemand achter de balie zit. Alles werd me toegesnauwd en pen en papier werden me toe gegooid. Mijn bui sloeg om in onweer en heb alles net zo teruggegooid. Je rijd achter haar man aan die op de fiets de plekken wijst.1 voor 1 word je opgehaald Deze meneer is ook niet vriendelijk.De plek zand met gras,bijna tamme konijnen om je heen.Toen langs Donau richting Regensburg fietsen en even stoom afgeblazen.Tip.wij werden aangehouden door politie, mijn dochter zat achterop de fiets . dat mag daar niet.Verder lopen. Omgeving is mooi. door ontvangst gaan wij er nooit meer heen. kosten € 50,50 camper en 4 volwassenen.

We hebben een aantal aanbieders voor AZUR Regensburg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping AZUR Regensburg in Regensburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping AZUR Regensburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.