Hotel Altstadthotel Arch

Hotel Altstadthotel Archsterstersterster

9.8Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Regensburg

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Altstadthotel Arch voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Altstadthotel Arch

• 9Ben Webers30-06-2013

Omweg of tussenstop ten zeerste waard

Het hotel, een voormalige patricierswoning, is geheel in stijl met de oude binnenstad. Zowel van buiten als binnen in zeer goede staat. De directe omgeving, Haidplatz, is levendig op een zeer prettige manier. Een echte toplocatie. In de binnenstad liggen meerdere gezellige pleinen. In 2013 hebben we op zondag 23 juni het Buergerfest (2-jaarlijks, 3-daags festijn) bezocht. Meer dan 200 duizend bezoekers. Ook voor gezinnen met kleine kinderen. Kenmerken: veel podia met lekkere muziek, dans, spelletjes; zeer relaxed; cool geen rotzooi; eetkraampjes met echt lekkere hap/pen/jes; terrasjes. Heel veel mensen op de been maar verspreid over de uitgestrekte binnenstad. Iets vergelijkbaars zou ik niet kunnen noemen. In een woord heerlijk. De Donau stroomt letterlijk langs de rand van de binnenstad. De Donauradweg wordt druk gebruikt voor tourfietsen, joggen, wandelen. Een van de mooiste steden ter wereld volgens een engels toparchitect.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Marianne07-11-2007

Voornaamste troef van dit hotel is de ligging in het oude hart van Regensburg aan een bijzonder mooi pleintje. Het gebouw is middeleeuws en goed gerestaureerd. De kamers en badkamers zijn correct zonder meer. Het ontbijt is uitgebreid, in 2 mooie ontbijtzaaltjes. Kamers aan de voorkant kunnen rumoerig zijn (er is tot laat veel volk op straat). Je kan niet bij het hotel parkeren maar er zijn parkeergarages op 5 minuten lopen van het hotel. Vergeet in de mooie stad Regensburg zeker niet de Historische Wurstküche met je bezoek te vereren. Een absolute must: de worstjes en zuurkool zijn er overheerlijk!!

Gereisd met partner in november 2007

1 tip over Hotel Altstadthotel Arch

• Ben Webers, 01-07-2013

De binnenstad van Regensburg is sinds 2006 UNESCO- werelderfgoed. Historisch van grote betekenis en is "einzige authentisch erhaltene mittelalterliche Grossstadt Deutschlands". De hele oude stad -gebouwen, straten en steegjes, is in perfecte staat van onderhoud. Ontsierende gevel-, raam- en straatattributen ontbreken, waardoor de oorspronkelijke uitstraling tot zijn recht komt. Een genot om door te slenteren, een terrasje te pikken, maar ook om te kopen.

0 vragen over Hotel Altstadthotel Arch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats