Hotel Ibis Budget Muenchen Putzbrunn

HotelWeer vandaag30°17°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Muenchen Putzbrunn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Budget Muenchen Putzbrunn in het Nederlands

Goed doorreishotel

Sam
1-3-2017

Ideaal voor doorreis naar wintersport. Dichtbij snelweg. Kleine eigen niet afgesloten parkeerplaats, anders overal in de buurt gratis parkeren. Eenvoudig maar prima. Hartelijke ontvangst, lichte kamer,

prima douche, enigszins harde bedden. Ontbijt eenvoudig maar prima. Gratis WiFi. Geen geluidsoverlast gehad, maar het is wel een doorreis hotel dus 'S morgens levendig. Pizzeria op 5 min lopen, lekker en normale prijzen.

De ligging is perfect nabij de snelweg terwijl je hem amper hoort. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Kamers schoon en basic. Prima sanitair. Goed geïsoleerd. In de omgeving is een pizzeria op loopafstand en met de auto ben je zo in het dorp waar winkels zijn. Het ontbijtbuffet is prima en biedt ruim voldoende keuze. Bij het hotel is makkelijk parkeren. Aanhanger dien je wel af te koppelen. De omgeving van het hotel is een industrieterrein slash woonwijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Muenchen Putzbrunn in Putzbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Muenchen Putzbrunn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Muenchen Putzbrunn scoort een 7.45 uit 10 op basis van 2 reviews.