Camping Hofbauer

CampingWeer vandaag18°11°
Camping Hofbauer

10 reviews over Camping Hofbauer in het Nederlands

Net na de slagbomen een aantal mooie plekken voor doorreis richting Oostenrijk of Kroatië. De caravan kan aangekoppeld blijven,bmaar je moet met caravan wel achteruit kunnen rijden... Of je moet natuurlijk een mover hebben.

Camingvheeft een gezellig terras en eenvoudig maar goed restaurant, waardoor je goed kunt ontspannen om de volgende dag weer fris en vroli onderweg te gaan.

Sanitair is goed en schoon, maar uitgerekend de dag dat wij er waren, was de afvoer van de douches verstopt.

's ochtendsveen kleine file bij de slagbomen om toch maar als 1e weg te kunnen rijden ( slagboom gaat om 7:00 open).

Campng ligt dicht aan snelweg, waardoor het een ideale doorreiscamping is.

Prima camping, vriendelijke mensen

drk
30-7-2015

Bij toeval terechtgekomen, mooie plaats gekregen al was het maar voor een nacht. Vriendelijke en vlotte behandeling. Goed sanitair.

Prima camping

stefan fleuren
3-8-2014

De camping bij toeval ontdekt op de reis naar Oostenrijk.

Vriendelijke ontvangst en een mooie grote plek tegenover de grote grasveld gekregen.

Leuk speeltuintje en het kleine zwembad voldoet prima voor wat verkoeling.

De chiemsee ligt om de hoek.

Het sanitair is schoon en netjes en de douches waren heerlijk warm.

Er zijn volgens mij in de omgeving voldoende leuke plekken om te bezichtigen, wij hebben de camping echter maar 1 dag bezocht.

Goede camping.

eric
14-7-2013

Wij gebruiken deze camping als doorreiscamping.

Daarvoor is hij heel goed.

Wij reserveren telkens en hebben dan ook een goede plaats waar we aangekoppeld kunnen blijven staan.

Hij is wel vrij duur: € 25,80 voor één nachtje.

Goede en behulpzame baas.

Om te overnachten

Roel-Jaco
24-5-2013

Camping voor doorreis maar meer ook niet.

Direct gelegen aan drukke weg en 's nachts is de spoorlijn te horen.

Sanitair gedateerd.

Afwaswater en de douches mogen heter worden afgesteld.

Wij vonden de camping veel te duur.

prima plek

H de graaf
2-7-2011

Geweldige week gehad heel aardige mensen echt een aanrader .

zeker een aanrader

H de graaf
2-7-2011

wat een geweldige camping aardige mensen we hebben het heel erg naar ons zin gehad,en komen zeker nog een keer terug.

Eén week gestaan. Dat ws genoeg.

Prima camping, vriendelijke ontvangst. Kleine plekken, géén uitzicht op het meer vanaf deze camping. Als het drukker wordt op de camping is er helemaal geen uitzicht meer! Keuken is niet bijzonder, bliksoep van Lidl.

Schaduw en zon plekken. 2 km. vanaf het meer gelegen met mooie fietspaden rondom de Chiemsee! (ca. 60 km) Klein, maar fijn zwembadje! Schoon sanitair.

De eilanden in het meer zijn een bezoek zeker waard!

Ook aan te bevelen als doorgangscamping!

Mooie camping

sgfnieuwenhuis
12-8-2009

Op Camping Hofbauer hebben wij een overnachting gemaakt,en is bij ons zeer goed bevallen.Voor doortrekkers zijn met grasstenen verharde plaatsen gemaakt waar men aangekoppelt kan overnachten met eigen stroom en watertappunt.

Mooie rustige familie camping

anoeschka
21-4-2009

Mooie niet al te grote familie camping. Grote plaatzsen met volgroeide bomen en hagen als afscheiding. Op berg helling gelegen. Sanitair beetje verouderd maar wel goed.

Eigenaren erg aardig en de broodjes zijn vers en worden zelf voor je achter gehouden ook al ben je vergeten ze te bestellen. Leuk zwembadje er bij voor de kinderen. 5 min rijdne vanaf de snelweg waardoor je binnen zeer korte tijd in munchen of Salzburg bent. Mooi uitzicht op het meer en de bergen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hofbauer in Prien am Chiemsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hofbauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hofbauer scoort een 6.96 uit 10 op basis van 13 reviews.