Reviews over Prackenbach

Heerlijke plek in mooie omgeving

San,
    10-8-2013

Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad. De camping is heel kleinschaling, zo'n 15 plekken, een aantal met veel privacy. Wij zaten in 1 van de 3 ferienwohnungen en dat is goed bevallen. Alles voorhanden en goede bedden. Veel hout, kleedjes en knusse schilderijtjes en dat heeft zo zijn charme. De camping ligt op het terrein van de boerderij van de familie Hastreiter, heel vriendelijke mensen. Af en toe wordt een grillavond georganiseerd of een wedstrijdje boomstamzagen. Verder zijn er op de camping een zwembad, grill/bbq mogelijkheid, trampoline, iets wat voor een draaimolen moet doorgaan, tafeltennis en ook binnenruimte met spelletjes e.d. Verder de koeien in de stal en net buiten de camping in de wei en een hertenkamp. 100 m buiten de camping een speeltuintje en naast de camping een gasthof voor een hapje eten, drankje of bolletje ijs. Sommige plekken op de camping doen iets wat rommelig aan of kunnen wat onderhoud gebruiken, maar wij vonden dat wel passen bij kamperen bij de boer.

Camping voor wie van rust houdt

M van Veelen,
    14-8-2010

Boerderijcamping tegen een helling. Mooie grote plekken, een aantal met veel privacy. Klein zwembad en grillmogelijkheid. Sanitair is schoon, maar gedateerd. Wie rust zoekt kan dat hier vinden!