Sorteren

Reviews over Pottenstein

Geweldig

Ria Bannink
    23-9-2018

Zeer gastvrije camping met vriendelijke eigenaar, schoon sanitair en een geweldige keuken met zelf geschoten wild en forel uit de directe omgeving . Prachtige bergachtige omgeving met rotswanden op de achtergrond van de camping waar regelmatig klimmers zijn te bewonderen en direct aan een riviertje en aan de schlucht waar je door heen kan rijden met de auto . Ook voor niet kampeerders een uitstekende culinaire gelegenheid.

Camping ligt heel mooi,geen last van verkeer,

Wim Beelen
    17-9-2016

Super vriendelijke ontvangst. Goed restaurant, en niet duur.

3 dagen geweest en uitstekend bevallen.

Helaas geen internet.

Goede vakantieplek

Gert-Jan
    20-8-2012

Camping ligt op een prachtige locaties tussen de rotsen en langs een riviertje.

Kleine plaatsen en veel doorgangsverkeer. 's Avonds altijd vol.

Vanaf de camping kan goed gewandeld worden.

Drukke straat in het dal, maar 's avonds weinig last van.

Ontzettende herrie

Collin
    27-7-2010

De Camping ligt mooi gelegen in het dal van de baerenschlucht.

Er zijn wel veel nadelen op de camping, de regel dat het om 10:00 stil moet zijn wordt alles behalve nageleefd. Sommige campinggasten waren om 2:00 nog bezig met harde muziek af te spelen om luidruchtig te praten. Toen het later toch stil werd dachten we lekker te kunnen slapen, dit ging echter niet door. Om 5:00 kwam er over de weg niet over de camping loopt namelijk een convooi vrachtverkeer langs.

Vreselijk slecht geslapen en de volgende dag verder gegaan naar camping fichtelberg 50 km verder op. Veel rustig en heel mooi gelegen.