Weer vandaag26°

Gereisd Anders in augustus 2018

Waardeloze camping

Peter
10-8-2018

Zeer slechte camping. Wij kregen een plek achterin de camping aangewezen. Deze was slecht bereikbaar en niet verlicht. Hierdoor was het er aarde donker. Daarnaast moet er €100 borg worden betaald (?) Verder moest om 22:00 de muziek uit van het campingpersoneel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Niet leuk

A Lettink
5-8-2018

We werden als kampeerders op een slecht bereikbaar achteraf veld geplaatst. Ik was niet enthousiast. Bovendien vroegen ze 100€ borg! Nog nooit meegemaakt

Gereisd Met partner in juli 2018

Massale uitstekend verzorgde camping

Jop Braams
29-7-2018

Grote, vrij massale camping. Fantastisch schoon sanitair, wordt 3x per dag schoongemaakt. Ligt op 2 km afstand van het meer. Vooral Duitsers waarvan veel voorgangers. Voor kleine kinderen zijn er veel voorzieningen, voor pubers veel minder. Niet geschikt voor rustzoekers. Voor mij te groot, te massaal en te druk. Omgeving is lieflijk, de Brombachsee is een lekker meer. Vriendelijke mensen.

Prima camping

F. Smulders
5-8-2017

Ruime plekken, goed sanitair. Heerlijk welkomstbiertje gehad. Mooie omgeving om te wandelen. Camping is wel 900 meter van het meer af. Winkel is klein, maar goed voor brood. Weinig nederlanders te vinden wat wij niet erg vonden...

Fijne familie camping.

A. v/d Helm
29-7-2017

Fijn ontvangst met een drankje van eigen huis. De plek om je tent op te zetten zijn prima, staat op grasveld. Alleen heb je niet echt privacy, je kijkt wel zo bij elkaar naar binnen. Verder is er 's avonds weinig verlichting. Sanitair ziet er goed uit. Onbeperkt douche. Voor kinderen is er een heel douche en badder ruimte. Daarnaast zijn er voor kinderen verschillende speelgelegenheden buiten. Eten bij het hotel is een aanrader!! Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Een fijne camping in een prachtige omgeving

Kees van Hooidonk
10-7-2017

Camping ligt midden in het bos. Grote afgebakende plaatsen. Prima onderhouden sanitair. Afstand tot spanningsverdeelkasten vaak meer dan 25 meter. 's-Nachts matig verlicht. In de omgeving kun je eindeloos wandelen en fietsen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Niet naar toe gaan!

vd Ouweland
18-8-2015

De camping ligt in een schitterende omgeving, het meer is voortreffelijk, er is vanalles te zien.De camping zelf is erg lawaaierig, de plaatsen zijn zo opgesteld, dat je altijd wel lawaai van andere hoort. Wat wij het slechtste ervaren op de camping, is het sanitair gebouw. Er liggen volop wc rollen, alleen de vier dagen dat wij er geweest zijn, is er niet 1 keer het toiletgebouw echt schoongemaakt, ondanks dat er staat, dat de toiletgebouwen 3 keer per dag schoongemaakt worden, worden alleen de wc rollen aangevuld en verder niks. Smerig gewoon.

Te grote camping

Mario Marijnissen
19-6-2014

Wij waren er in juni, tijdens de schoolvakantie in Duitsland. De camping stond werkelijk bomvol, hutje aan mutje, geen privacy! Erg lawaaierig. Te grote camping (meer dan 700 staanplaatsen), wat veel drukte teweegbrengt. Het is een mooie omgeving en Pleinfeld is een gezellig dorpje. Je kunt er ook fietsen langs de meren in de omgeving. Voor 2,5 euro/dag heb je alle elektriciteit. Voor ons niet meer!

Gereisd Met partner in juni 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Waldcamping Brombach in Pleinfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Waldcamping Brombach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.