Pleinfeld

We hebben een aantal aanbieders voor Pleinfeld voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Pleinfeld voor je op een rij gezet:

Reviews over Pleinfeld

Uitstekende plek voor ieder wat wils.

Jan en Rins,
    22-7-2011

Goede plek niet overdreven toeristsch, maar toch veel te doen, uitstekende fiets en wandel mogelijkheden. hier vind je rust cultuur ruimte en gezellige restaurantjes en bar,s bvb Riedels stube. Veel bos en water in de onmiddelijke omgeving bvb de Brombachsee een ideale plek voor de zwemmers en watersporters. Echt de moeite waard om een keer hier je vacantie te houden. Voor iedereen wat voor ouderen, jongeren en gezinnen met kinderen. En wil je winkelen, uitgaan of culuur snuiven de middeleeuwse stad Neurenberg is ca op 45 km afstand per auto of trein trouwens het openbaar vervoer is hier ook goed geregelt Pleinfeld heeft een treinstation met regelmatige verbindingen naar Neurenberg , Munchen en Stuttgart.

Gereisd met partner in juli 2011
Pleinfeld scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews