Camping Naabtal

CampingWeer vandaag32°15°
Camping Naabtal
7,4

26 reviews over Camping Naabtal in het Nederlands

Leuke camping voor paar dagen

Albert K.
11-6-2018

Omdat we Regensburg eens wilden bekijken kwamen we op deze camping terecht, op doorreis naar Italie. Uiteindelijk bleven we iets langer omdat er prachtige fietsroutes langs Naab en Donau lagen. Die pikten we nog even mee. Type camping niet helemaal onze stijl, want we houden niet zo van muntdouches, paspoort inleveren (mag dat juridisch wel?), en alles cash. Electriciteitskabel in kast met hangslot te steken. Eerst betalen, dan kan de kast pas weer open! Iets teveel nog sixties beleid in de trant van "de gast is niet te vertrouwen". En zwemmen in bruin rivierwater is ook niet onze hobby. Restaurant schept dan wel volle borden, maar ook niet onze smaak. Maar het was er toch prima vertoeven hoor, zeker voor paar dagen. Vriendelijk personeel ook. Ook voor ons een hele hoge electriciteitsrekening, raar. Prima camping voor paar dagen en ik denk voor sommigen ook wel de hele vakantie. Want die kunnen er weer heel anders over denken.

Zeer nette camping

R. van der Linden
10-6-2017

Bij toeval, dankzij verkeersdrukte deze camping uit de gids gekozen. Zo het veld op rijden met je caravan! Auto had er voor kunnen blijven. Rustige camping naast riviertje. Eenvoudig maar schoon en net sanitair. Leuke bier garten, en restaurant. Ondanks late aankomst konden we toch nog een biertje pakken op het terras.

Fijne doortrekcamping

Bep Hop
21-9-2016

Gemoedelijk en gezellig terrasje .

Ruime plaatsen aan de Naab. Er loopt een vrij drukke weg aan de overkant van de rivier. Gezellig restaurant met een leuk menu tegen betaalbare prijzen .Sanitair redelijk schoon. Douche warm .0,50 cent voor 7 minuten. Camping alleen kontant te betalen. Leuk fietsen langs de Naab naar bv Regensburg.

Wifi 4,95 euro per dag;. duur maar een goed ontvangst. De eerste 3 uur wifi gratis (elke dag opnieuw).

Veel meer dan doorreiscamping

ArnoldV
17-8-2015

Een prettige, ongedwongen camping met ruime plaatsen aan het riviertje de Naab. Goed zwemwater en mooie omgeving. Personeel is vriendelijk. Jammer genoeg staat dit bekend als doorreiscamping waardoor veel gasten maar één nacht blijven. Veel kinderen.

Goede overnachtingscamping

jeannelodewijks
15-8-2015

Camping ligt ongeveer 10 minuten rijden van de A3. Er is geen zwembad maar je kunt zwemmen in de rivier. Wij hebben alleen overnacht op de terugreis vanuit Oostenrijk. Plaatsen zijn dan ruim (caravan, bijzettent en auto). Bij deze plaatsen geen schaduw. Bij de overige plaatsen wel. Die zijn ook afgezet met heggen. Moet paspoort of CampingCard (ANWB) afgeven. Toiletgebouw ruim van opzet, redelijk schoon. Douchen kost € 0,50 (één muntje van 50 cent). Restaurant is goed. Voor jongeren is er een jeugdhonk naast de afvalverzamelplek. Campingwinkeltje is niet uitgebreid, maar wel verse broodjes.

leuke camping met problemen!

Hanv
4-8-2015

leuke camping maar toch wat opmerkingen:

- je moet je paspoort afgeven, na enig aandringen van onze kant anwb pas afgegeven

- je kunt er niet met een pas betalen, zorg dat je cash bij je hebt.

verder gezellige en wat "losse" camping.

stroomaansluitingen primitief en beperkt

Nooit meer

Tentkampeerder
30-1-2015

Campingpersoneel had homo onvriendelijke houding.

Camping aan Donau

H. van der Hout
29-9-2014

Als doorgang camping voor één nacht is deze camping prima! Er zijn behoorlijk wat vaste plaatsen en hier kun je tussen gaan staan. Wij stonden op een apart veld zonder afgebakende plaatsen. Op zich leuk, maar helaas werden we ingebouwd door een hele familie. De Donau stroomt langs de camping en dat is leuk. Maar voor ons was dit toch wel een drukke camping, met veel vaste gasten en het gaf ons niet echt een vakantie gevoel. Sanitair was redelijk goed.

Prima camping

s_c_h_vanputten
27-8-2014

Wij hebben deze camping aangedaan als ovenachtingscamping vanuit Slovenië. Prima camping, met mooi, schoon sanitair. Aardige mensen. Prima eten in het op de camping aanwezige restaurantje. 's morgens verse broodjes in het winkeltje te verkrijgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naabtal in Pielenhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naabtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Naabtal scoort een 7.38 uit 10 op basis van 26 reviews.