Sorteren

Reviews over Pielenhofen

Leuke camping voor paar dagen

Albert K.
    11-6-2018

Omdat we Regensburg eens wilden bekijken kwamen we op deze camping terecht, op doorreis naar Italie. Uiteindelijk bleven we iets langer omdat er prachtige fietsroutes langs Naab en Donau lagen. Die pikten we nog even mee. Type camping niet helemaal onze stijl, want we houden niet zo van muntdouches, paspoort inleveren (mag dat juridisch wel?), en alles cash. Electriciteitskabel in kast met hangslot te steken. Eerst betalen, dan kan de kast pas weer open! Iets teveel nog sixties beleid in de trant van "de gast is niet te vertrouwen". En zwemmen in bruin rivierwater is ook niet onze hobby. Restaurant schept dan wel volle borden, maar ook niet onze smaak. Maar het was er toch prima vertoeven hoor, zeker voor paar dagen. Vriendelijk personeel ook. Ook voor ons een hele hoge electriciteitsrekening, raar. Prima camping voor paar dagen en ik denk voor sommigen ook wel de hele vakantie. Want die kunnen er weer heel anders over denken.

Zeer nette camping

R. van der Linden
    10-6-2017

Bij toeval, dankzij verkeersdrukte deze camping uit de gids gekozen. Zo het veld op rijden met je caravan! Auto had er voor kunnen blijven. Rustige camping naast riviertje. Eenvoudig maar schoon en net sanitair. Leuke bier garten, en restaurant. Ondanks late aankomst konden we toch nog een biertje pakken op het terras.

Fijne doortrekcamping

Bep Hop
    21-9-2016

Gemoedelijk en gezellig terrasje .

Goede camping voor doorreis of voor een paar dagen

Thea Visscher
    9-7-2016

Ruime plaatsen aan de Naab. Er loopt een vrij drukke weg aan de overkant van de rivier. Gezellig restaurant met een leuk menu tegen betaalbare prijzen .Sanitair redelijk schoon. Douche warm .0,50 cent voor 7 minuten. Camping alleen kontant te betalen. Leuk fietsen langs de Naab naar bv Regensburg.

Wifi 4,95 euro per dag;. duur maar een goed ontvangst. De eerste 3 uur wifi gratis (elke dag opnieuw).

Veel meer dan doorreiscamping

ArnoldV
    17-8-2015

Een prettige, ongedwongen camping met ruime plaatsen aan het riviertje de Naab. Goed zwemwater en mooie omgeving. Personeel is vriendelijk. Jammer genoeg staat dit bekend als doorreiscamping waardoor veel gasten maar één nacht blijven. Veel kinderen.

Pielenhofen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews