Camping Am Staufeneck

14 reviews over Camping Am Staufeneck in het Nederlands

Top camping

Bebar
22-9-2017

In 2016 waren we bij toeval op deze camping uitgekomen. We hadden toen een plek direct aan de Saalach uitgezocht en zijn daar toen 3 weken blijven staan. Omdat het zo goed bevallen was hebben we in juli 2017 wederom 3 weken op dezelfde plaats op die camping gestaan. Hoewel het iedere avond en ochtend een komen en gaan is van kampeerders die op doorreis zijn naar o.a. Italië en Kroatië, is het voor ons als langkampeerders weer uitstekend bevallen. Omdat de omliggende dorpen goed per fiets te bereiken zijn, hebben we de auto maar een enkele keer gebruikt. Het is een rustige camping en het sanitair ziet er schoon uit. Wij vinden de omgeving geweldig, zo tussen die bergen.

Fijne doorreiscamping

Samantha
31-8-2017

Nette, rustig gelegen camping. Niet te ver van autobaan. Aan riviertje gelegen. Wij zijn er 1 nacht gebleven op doorreis naar Karinthië. WC's zonder wc brillen is wel lastig als vrouw zijnde. Maar ach...voor dat ene nachtje....Ze waren schoon en dat is het belangrijkste. Douchen met 50 cent munten.

Broodjes op camping verkrijgbaar. Fijn restaurant op loopafstand.

Geweldige plek om te stoppen als je op weg bent naar bv. Kroatie of Karintie of om een paar dagen door te brengen. Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes naar bv. Koningssee of Berechtesgaden. De camping ligt heel rustig en heeft grote plaatsen en schoon sanitair. Bij de receptie is broodjesservice en een klein winkeltje. Op loopafstand een goed restaurant en diverse supermarkten. Kortom een prima overnachtingscamping, maar ook een leuke camping om iets langer te blijven. Al vele malen is dit voor ons de overnachtingscamping op doorreis naar Kroatie, maar ook zijn wij hier al een aantal malen een paar dagen gebleven om de omgeving te verkennen.

Prima doorreiscamping

Pascale
31-7-2013

1 nacht op deze camping gestaan op doorreis naar Kroatië.

Camping ligt net voor de grens met Oostenrijk, dichtbij de snelweg waar je geen last van hebt. Mooi gelegen aan een rivier. We mochten zelf een plek uitzoeken. Sanitair was goed.

Wij waren met twee volwassenen en twee kinderen van 16 en 13 jr. €36,- kwijt.

prima doorreiscamping

Francien
25-7-2013

Mooi aangelegd, mooi aan de rivier, prima wandelingen (voor de hond) te maken. Vlakbij het dorp (met terrasje).

Heel klein winkeltje in de receptie, voor de broodjes 's morgens.

Omdat we op doorreis waren was het niet erg dat er verder niets te doen was.

Zoon (12) maakte met zijn fiets een remspoor op het grind en daar kreeg hij op een oldfashioned manier een standje over. We vonden het wel lachen.

Vlakbij bij Berchtesgaden en Salzburg, dus in de omgeving genoeg te zien.

ideaal voor uitstapje naar Salzburg

rolof
5-9-2012

Eenvoudige camping, lekker rustig, schoon sanitair, 50 cent muntjes voor de douche nodig. Wij zijn hier 4 dagen gebleven. Leuke uitstapjes gemaakt naar Königssee en Salzburg.

Met de camping is niks mis.

Heerlijk rustig plekje aan het water om te stoppen na een lange reis. Altijd een vriendelijke ontvangst door de mevrouw aan de receptie en de parkwacht. Vlakbij is een prima (beiers) restaurant met een mooi terras. Deze mooie camping is dichtbij de snelweg, heeft heel schoon sanitair. Voor 's morgens kun je broodjes bestellen en ook is er een klein winkeltje voor wat dagelijkse dingen. Echt een aanrader !!

Perfecte camping als doorreis plek. Maar ook voor langere tijd. Je kunt heerlijk wandelen en zeker ook goed fietsen vanaf deze camping. Perfect is ook, dat voor je bij de camping aankomt, je eerst langs een Aldi komt met grote parkeerplaats. Je kunt prima de auto met caravan en al parkeren om even boodschappen te doen. De camping heeft geen winkeltje of eet gelegenheid, maar die zijn in de buurt prima te vinden. Veel plekken zijn zo gecitueerd dat je de caravan niet hoeft af te koppelen. Heerlijk even badderen in de rivier, daarna lekker douichen in prima sanitair en daarna even wandelen en een hapje eten aan de overzijde van de rivier in Bad Reichenhall. Wel eerst even broodjes bestellen voor de volgende ochtend.

Goede doortrek camping

Dick
13-6-2010

Wij hebben 1 nacht op camping Am Staufeneck gestaan op doorreis naar Italië.

Het is een bijzonder mooi gelegen camping dichtbij de autobahn, vlak voor de Oostenrijkse grens. Het sanitair ziet er goed verzorgd uit. Vlak achter de camping aan de overkant van de rivier is een zeer goed restaurant.

Super

Karst
13-3-2010

Vriendelijke ontvangst, super schoon sanitair en waterpas-plaatsen tussen rivier en berghelling. Zorg wel dat je op tijd binnen bent,voor alléén een overnachting, want na drieën loopt de camping behoorlijk volin het seizoen!Oók prima plek om de omgeving te verkennen, Salzsburg en de Königsee. Uitstekend restaurant 200mtr. vóór de camping, even de rivier over bij de voetgangersbrug, geweldig lekker!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Staufeneck in Piding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Staufeneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.