Appartement Almberg

Met jonge kinderen

Dit nooit meer

Schilt
29-7-2014

Mooi leuk dorpje maar wat een smerig appartement.

Tsjechische verhuurder die stinkt naar zweet.

Schimmel in de badkamer, keukenkastjes en waar niet.

Bedden met bedenkelijke plekken op de matrassen en zo dun als een stroopwafel, in te knijpen met twee vingers.

Echt een Oost Europees verpauperde flat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Almberg in Philippsreut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Almberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.