Hotel Schoenblick

super!!!

fam Heezen
29-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kamers netjes en super schoon douche netjes maar gedateert, ontbijt erg uitgebreid word goed aangevuld. Warme maaltijd echt geweldig! Een goed stuk vlees heerlijk bereid door Claus.Hilde zjn vrouw doet de bediening.Mooi uitzicht!

Interrnet op de kamer en in het restaurant...prima verbinding.

We komen al jaren in Pfronten, en dit is onze vaste eetplek., maar ook in pension geweest hier.

Mooi hotel met Ferienwohnung

Susanne
9-10-2012

Wij hebben in week in de Ferienwohnung gezeten.

Algemene indurk netjes en ruim.

De woning is wat gedateerd, maar alles is voor handen in de woning.

De woning maakt gebruik van een eigen ingang en men hoeft niet door het hotel.

Het uitzicht vanaf het balkon is fantastisch, je kijkt zo naar het dorp en de omliggende bergen.

Iedere ochtend werden er netjes broodjes gebracht en eenmalig hebben wij gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet in het hotel. Deze was goed en uitgebreid.

Leuk overnachtingshotel, goed tov reis italie

Chris kampfraath
10-8-2009

Hotel ligt met prachtig uitzicht samen met wat andere hotels buiten dorp Pfronten. Op doorreis naar Italie via Füssen een mooie halte. Eten-beoordeling betreft alleen ontbijt: we hebben in de buurt bij een pizzeria gegeten. Kamers wat ouder, maar schoon en mooi gelegen, heel rustig. Ontbijt uitgebreid. oh ja voor de snelle doorrijders: ontbijten kan in het weekend pas vanaf 8.00 uur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schoenblick in Pfronten-Meilingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schoenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.