Hotel Röfleuten

9,6

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Röfleuten voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Röfleuten in het Nederlands

Wij zijn hier 1 nacht geweest toen wij op de terugreis waren met 3 kleine kinderen van het gardameer. Als je de Fernnpass neemt is dit een indeaal hotel om niet te gehaast meteen door te rijden naar huis. Bij aankomst konden wij meteen naar onze Familiekamer (2 vol. 3 kinderen). Schone ruime kamer. We hebben daarna heerlijk gegeten in het restaurant, veel en erg lekker. Volgende ochtend ook een perfect uitgebreid ontbijt!

Verrassende locaties

miek
27-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Op weg naar dit hotel werden we buiten het dorp geleid. Verrassend was de weg naar een soort extra dorp hoger op de berg. Hier waren veel hotels en eetgelegenheden. Vele aangegeven wandelroutes. In hotel hebben we niet gegeten vanwege hun "ruhetag", maar aan de overkant is het heerlijk eten. Fussen ligt in de buurt , leuk stadje. Vanuit dit hotel zijn we naar kasteel NeuSwanstein gegaan , ligt op kleine afstand. Zorg als je daarheen gaat dat je om 8 uur (advies hotel!) bij de kassa bent, neem de linkerrij. Vervolgens moet je lang wachten voordat je met de bus naar ingang kasteel bent. HOud hier rekening mee met de aanvangstijd voor de rondleiding.

Voor herhaling vatbaar

Elly
24-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven 3 nachten in dit familiehotel met biertuin en hadden net ons tweetjes geluk want we kregen een zeer ruime kamer (nr 10 is familiekamer). Mensen deden hun best het je naar de zin te maken. Rofleuten ligt buitenaf (je hoort de koeien daar ook op de alm met de bellen) Toch ben je ook zo in Ortsmitte als ook in het ca. 16 km. verderop gelegen Füssen. Een honderdtal meters van het hotel vandaan zijn wandelroutes duidelijk aangegeven. Ook is er een ski lift op loopafstand.(is leuk voor de beginnende skieër) Ontbijt is niet heel erg uitgebreid maar gewoon goed.

Wij hadden het plan om daar steeds ergens anders te gaan dineren maar het eten was zo heerlijk dat we 3 avonden daar zijn gebleven. Prijs Kwaliteit is gewoon goed.

Ook onze hond was enorm welkom. Ze waren er echt lief voor. Lift is overigens niets mis mee, gaat gewoon wat langzaam dus opmerking hierover van andere gast

op dit forum kan ik niet helemaal begrijpen.

We hebben een aantal aanbieders voor Röfleuten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Röfleuten in Pfronten-Meilingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Röfleuten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.