Gasthof Adler

J. Beekman
30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk gezellig gasthof waar je heerlijk kan eten. Mooie schone kamers en aardig personeel.

Gereisd Anders in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig gastvrij en gezellig onderkomen

Henriette
14-7-2013

Gasthof Adler is een goed onderkomen voor een normale prijs. De kamers zijn groot en schoon. Mooi sanitair, prima ontbijt. En je kunt er geweldig eten voor heel weinig.In Pfronten zelf is niet veel te doen, maar de omgeving is prachtig.

Gereisd Met partner in juni 2013
2008

Leuk Gasthof in mooie omgeving !

hans en joke
16-8-2008

Schone nette kamer met lekkere bedden. Gezellig restaurant en terras.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Adler in Pfronten-Meilingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.