Pfronten-Meilingen

We hebben een aantal aanbieders voor Pfronten-Meilingen voor je op een rij gezet:

vakanties Pfronten-Meilingen

Reviews over Pfronten-Meilingen

Mooi klein dorpje, wat super centraal ligt

Jordy
    29-7-2016

Er is in het dorp zelf niet zoveel te doen, maar je bent binnen 30 minuten bij de koningskasten (en alpsee), Fussen en Kempten. Je kan in het dorp gratis parkeren en er zitten voldoende leuke hotels.

Om de hoek zit ook een kabelbaan die na (ook in de zomer) de bergen in brengt. Daar kan je schitterend wandelen (of sportief fietsen). Je waant je echt even in een andere wereld. Trek wat goede wandelschoenen aan, want de paden zijn pittig steil.

Het dorp zelf is supergoed onderhouden. Alle huizen strak in de verf, mooie bloemen en opgeruimde straten en erven.

Gereisd Met partner in juli 2016

Mooi dorp in een prachtige omgeving.

Martin en Corrie
    14-9-2014

De omgeving is zeer geschikt voor het maken van mooie wandelingen en fietstochten. De mooie plaatsen Füssen en Reutte zijn op fietsafstand. Ook een bezoek aan slot Neuschwanstein en Hohenschwangau is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in Sat Aug 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantiebestemming

Susanne
    9-9-2012

Ik kom er al sinds dat ik 4 jaar oud ben, in het dorp verandert er niet heel erg veel. Het lijkt wel of de tijd heeft stilgestaan. Uitstapjes zijn vanuit Pfronten heel makkelijk te maken naar Oostenbrijk, Süd Tirol, of naar het naastgelegen Füssen, maar ook met de trein naar München of naar Garmisch zijn een aanrader. Ieder jaar kom ik er weer met veel plezier terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke plaats in de Beierse Alpen

Henriette
    29-4-2012

Pfronten is niet zo heel erg toeristisch. Je kunt overal heerlijk rustig naar toe. Geen lange wachtrijen bij de kabelbanen etc. De omgeving is er prachtig. Aan de ene kant ligt een heel groot dal, dat niet zo interessant is, en aan de andere kant liggen de Alpen. Het is een hele goede plaats om uitstapjes naar de omgeving te maken. Ook Oostenrijk is vlakbij. Wil je goed eten, ga dan naar restaurant Adler. Heerlijk eten voor weinig. De prijzen voor appartementen ed. liggen niet hoog.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super mooie omgeving; elk jaargetijde heeft zijn bekoring

Piet Vinkestein
    14-6-2006

Super mooie omgeving; elk jaargetijde heeft zijn bekoring. Er is voor ieder iets te doen. Veel mogelijkheden om dagtochten te maken. Veel natuurschoon. Goede wandelmogelijkheden. Veel meren om in te zwemmen. Dichtbij Oostenrijk, een kwartiertje van de grens af. Kortrom alles voor een goede vakantie. Ook in de winter is het er erg aantrekkelijk. Wij komen er sinds 1985. Elk jaar weer.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Pfronten-Meilingen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 18 reviews