Camping Kratzmuehle

39 reviews over Camping Kratzmuehle in het Nederlands

Mooie camping in Altmuhltal

Hans
16-6-2018

Op deze camling zin we vorig jaar toevallig voor een nacht terechtgekomen en vonden het de moeite waard om terug te komen voor een iets langer verblijf. De camping biedt daarvoor vele mogelijkheden, zelfs met een automaat om je chemisch toilet te legen, om te spoelen en te laten vullen met vloeistof. Plekken zijn goed. Sanitair niets op aan te merken. Er zijn zelfs badkamers te huur en voor de fietsers staan kookplaren ter beschikking. Aan het begin van de camping zijn een redelijk aantal plekken die vrijgehouden worden voor doortrekkers. De omgeving nodigt uit voor fraaie fietstochten op fietspaden in het natuurpark, weliswaar niet altijd op geasfalteerde fietspaden. Belingries is op 4 km afstand en is een mooi dorp met veel winkels en horeca. Op enkele meters afstand ligt het populaire meer van Kratzmuhle met een goed restaurant aan het water.

Prima....

Gerda
19-9-2017

Deze camping hebben we meerdere keren bezocht op de terugweg vanuit Italie.

Naast de gemoedelijke sfeer, prima Wifi en de mooie liging aan het water is het restaurant naast de camping uitstekend. Een echte aanrader, wij komen zeker nog terug!

Verzorgde camping

Sandra
27-8-2017

Nette en schone camping. We waren er maar 1 nacht. Grote speeltuin en een meer waar je lekker kunt zwemmen en eten. Wij stonden vooraan op de camping.

Erg vriendelijk personeel. Volgend jaar komen we er weer.

Leuke camping

Lizzy74
18-8-2017

Leuke camping aan een riviertje. Aardige eigenaren.

We stonden hier maar 1 nacht, helemaal aan het eind. Erg schuine plek, maar mooi uitzicht over de rivier. Best kleine plek, maar voor 1 nacht prima te doen.

Als we langere tijd zouden gaan zou ik liever vooraan staan, met omheining, leuke plekken!

Broodjes als ontbijt besteld, ook heerlijk.

Oude reviews (archief)

Wat een betrokkenheid en service!

Franz Stau
28-8-2016

We kwamen met 2 caravans door omstandigheden laat aan (kwart voor 10 's avonds) en de slagboom was gesloten, de receptie dicht. Eén telefoontje en de vriendelijke dame van de camping kwam op haar E-scooter aan. De camping was helemaal vol, maar ze wilde ons op dat tijdstip niet meer de weg op sturen. We konden op de inrit blijven staan en alle faciliteiten van de camping gebruiken. Super, meelevend en behulpzaam!

Prefecte doorreis camping voor naar Italië en Kroatië. Plekken ruim sanitair schoon en netjes. Alleen jammer dat er een chagrijnige oude man achter de balie zit. En dan nog niet te spreken over de chagrijnige man op z'n scooter die je naar je plek. En vriendelijk woord kan er niet vanaf. Het schoonmaak personeel is daar in tegen ebt super vriendelijk. Doen deze camping nog wel keer aan maar dan als doorreis camping en niet langer dan 1 dag.

Prima

jacqueline
1-8-2016

Het was alweer een aantal jaar geleden dat wij een overnachting op de Kratzmuehle onderweg naar Italië gemaakt hebben. Is ons weer goed bevallen. We stonden op een ander gedeelte dan andere vroeger maar dit beviel ook prima.

Wij waren er tijdens de voetbal en er was een groot scherm waar we dit konden kijken. Gegeten in het restaurant net buiten de camping. Was goed.

Op de camping aardig ontvangen door de receptioniste. Kregen een plekje op de camping zelf, met heel veel ruimte.

Verse broodjes besteld via de bestelservice, lekker vers.

Sanitair erg schoon, prima douches.

's Nachts lekker rustig dus prima slapen.

Camping ligt niet ver van de snelweg af dus prima voor een overnachting naar Kroatië of Italië.

Camping is ook toegankelijk met de hond en het is leuk om daar te wandelen.

Naast de camping ligt een heel groot meer waarin ook gezwommen kan worden.

Mooie overnachtingscamping.

royjanssen3
9-12-2015

Een prima overnachtingscamping. Als je uit eten wil raad ik niet het restaurant op de camping aan maar 3 minuten verder bij het meertje...

Mooie overnachtingscamping

Rianne
13-9-2015

Nette camping, mooie ligging. Omdat we 1 nacht bleven kwamen we op het met grind bedekte passanten gedeelte te staan, geen schaduw en eigenlijk is dit ook de toegangsweg tot de achterliggende Kampeerplaatsen. Veel stof dus. Niet echt fijn als je buiten wilt zitten.

Leuk restaurant bij het meer.

Fijne doorreis camping met kansloze Duitser

Fam van Gestel
17-8-2015

2x deze camping gebruikt als doorreiscamping. Voor 33 euro per nacht is dit een prima camping. Fijne en nette douches/wc. Op heenreis richting Oostenrijk mochten wij voor 1 nacht op linkerzijde camping staan. Veel gras en schaduw. Terug richting NL moesten wij rechts van de camping staan (na de slagboom). Dit is een veld gemaakt voor doorreizigers. Echter toen wij aankwamen was het een recordhitte in Beiern, 40,3 graden. Beetje schaduw, aub?. Aangezien wij op de heenreis aan de links van de camping mochten staan vroegen wij er weer om . NEIN, het was hoogseisoen volgens de camping-plaats-aanwijs-duitser. Ok, pech. Zodoende schaduw opgezocht op een leegstaande plek naast onze plek (zonder schaduw). Na een tijd kwam de kansloze Duitser aan en riep dat mijn vrouw en kids weg moesten want er kwamen nieuwe campeerders. Die kwamen, maar niet op de plek waar wij voor de zon schuilden. Er heeft uiteindelijk niemand gestaan. Bij 40,3 graden vrouw en kinderen de zon insturen, KANSLOOS.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kratzmuehle in Pfraundorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kratzmuehle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kratzmuehle scoort een 7.92 uit 10 op basis van 40 reviews.