Reviews over Pfraundorf

Zeer goed!

Aad,
    22-9-2018

Schone camping, zeer geschikt voor passanten. Plekken op grind aan het begin van de camping worden hiervoor vrij gehouden.

Het sanitair is uitstekend!. Niets op aan te merken.

Vriendelijk personeel bij de receptie. Voor 1 nacht in september betaal je slechts 19 Euro voor caravan en twee personen.

Mooie camping in Altmuhltal

Hans,
    16-6-2018

Op deze camling zin we vorig jaar toevallig voor een nacht terechtgekomen en vonden het de moeite waard om terug te komen voor een iets langer verblijf. De camping biedt daarvoor vele mogelijkheden, zelfs met een automaat om je chemisch toilet te legen, om te spoelen en te laten vullen met vloeistof. Plekken zijn goed. Sanitair niets op aan te merken. Er zijn zelfs badkamers te huur en voor de fietsers staan kookplaren ter beschikking. Aan het begin van de camping zijn een redelijk aantal plekken die vrijgehouden worden voor doortrekkers. De omgeving nodigt uit voor fraaie fietstochten op fietspaden in het natuurpark, weliswaar niet altijd op geasfalteerde fietspaden. Belingries is op 4 km afstand en is een mooi dorp met veel winkels en horeca. Op enkele meters afstand ligt het populaire meer van Kratzmuhle met een goed restaurant aan het water.

Prima....

Gerda,
    19-9-2017

Deze camping hebben we meerdere keren bezocht op de terugweg vanuit Italie.

Naast de gemoedelijke sfeer, prima Wifi en de mooie liging aan het water is het restaurant naast de camping uitstekend. Een echte aanrader, wij komen zeker nog terug!

Verzorgde camping

Sandra,
    27-8-2017

Nette en schone camping. We waren er maar 1 nacht. Grote speeltuin en een meer waar je lekker kunt zwemmen en eten. Wij stonden vooraan op de camping.

Erg vriendelijk personeel. Volgend jaar komen we er weer.

Leuke camping

Lizzy74,
    18-8-2017

Leuke camping aan een riviertje. Aardige eigenaren.

We stonden hier maar 1 nacht, helemaal aan het eind. Erg schuine plek, maar mooi uitzicht over de rivier. Best kleine plek, maar voor 1 nacht prima te doen.

Als we langere tijd zouden gaan zou ik liever vooraan staan, met omheining, leuke plekken!

Broodjes als ontbijt besteld, ook heerlijk.