Hotel Moosburger Hof

Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Moosburger Hof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Moosburger Hof in het Nederlands

Een hotel van bijzondere klasse, allure en service

J van der Kroon
16-2-2014

Moosburger Hof is een modern, prachtig ingericht hotel, met luxe kamers en top-service. De eigenaar en zijn vrouw zweven permanent door hun hotel, op een plezierige en vooral professionele manier.

Het hotel is buitengewoon geschikt voor de zakenreiziger of de man of vrouw met vergaderwensen. Ook wordt het hotel tot ver voorbij Munchen aanbevolen voor prive-doeleinden. De prijs is extreem gunstig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moosburger Hof in Pfaffenhofen an der Ilm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moosburger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.