Kleine hotelsWeer vandaag28°14°

4 reviews over Hotel Berggasthof Schön in het Nederlands

Geweldig gasthof !

Marlies
13-7-2017

De gastvrijheid van de eigenaren, het lekkere eten, grote ruime kamer met balkon, 2 hondjes mee, mochten ook in het restaurant. Zéér redelijke (eerder goedkope) prijzen voor de drankjes en eten daar. Wél zeep, shampoo en doucheschuim meenemen, zijn niet aanwezig in de badkamer.

Gereisd Met partner in juli 2017

Geweldig gasthof

Aart van den berg
22-7-2016

Geweldige gasthof Hadden de kleine bergsuite, nou suite was het zeker, dubbele kamers met goede bedden en elke kamer groot flatscreen tv, mooie luxe badkamer en goed eten en service. Grote aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Absolute aanrader

Nico
19-6-2014

De prijs verhouding is meer dan goed. De kamers zijn groot en netjes, de badkamer is schoon. Het eten redelijk goed het is geen vijf sterren maar voor ons goed genoeg. Het ligt 3 kilometer buiten Patersdorf op een mooie beboste helling vanwaar je naar de grote Arber kunt kijken. AIn de omgeving is genoeg te zien en te beleven.

Gereisd Met partner in Tue Jun 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige ligging

John.
6-8-2011

Het is een prachtig gelegen Gasthof dat op behoorlijke afstand van Patersdorf afligt. Het heeft een prachtig uitzicht vanwaar men alle hoge bergen kunt zien. Voor het hotel is een groot weiland waar vaak reeën waarneembaar zijn. Het gasthof is erg netjes en schoon, de prachtige kamers zij erg ruim met een groot bed en veel kastruimte. Het is in 2006 verbouwd en voorzien van een lift. Ontbijt is prima en voor weinig geld is halfpension mogelijk. De prijzen liggen heel redelijk zeker in verhouding met de kwaliteit. Er is gratis wifi en in de wat duurdere kamers een LAN-verbinding. Hele goede uitvalbasis voor de prachtige steden Passau en Regensburg, overigens zijn meerdere mooie steden en dorpjes te bezichtigen. De natuur is hier prachtig, het gasthof is zeer aan te bevelen.

Gereisd Met partner in juni 2011

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berggasthof Schön in Patersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berggasthof Schön zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.