Pension Vicus

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag12°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Vicus voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Vicus in het Nederlands

Prima pension

cobiberends
22-9-2013

Buiten het centrum van Passau in rustige woonwijk. Eenvoudig, maar prima ingericht met een vrouwelijke touch: kleurig en vrolijk.

Als je de ontbijtzaal binnenkomt, moet wel ieder ochtendhumeur wijken, want het ziet er vrolijk uit en het ontbijt á €5 pp is goed verzorgd en compleet.

Hoewel staat aangegeven dat WiFi extra betaald moet worden, kun je bij de receptie een gratis code halen voor 24 uur internet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Vicus in Passau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Vicus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.