Reviews over Oy - Mittelberg

fantastisch

anneke nokkert-diekman,
    6-2-2018

was heel gezellig alleen het hotel was gedateerd. wel prachtige omgeving.

en heel goed ontbijt en eten.

Bijzonder mooi vakantiehuis in de Allgau

cruyshoeve,
    14-6-2017

Landhaus Wendelin heeft vier vakantiewoningen verdeeld over twee huizen. Allebei hebben een boven en benedenwoning. De inrichting is bijzonder mooi. Erg gezellig en lekker ruim. Je hebt nergens over te klagen. Prima bedden, ruime keuken, een prima badkamer, en een erg mooi uitzicht. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk. Een heerlijke aardbeiencake had ze gebakken. Tips kan ze in overvloed geven. Maar het grootste pluspunt is de konigscard die je krijgt. Gratis in kabelbanen, zwembaden, musea, fietshuur, bowlen of midgetgolf. En gratis met het openbaar vervoer. Het dorpje zelf is weinig te doen, maar in de omgeving is meer dan genoeg te zien. Gratis met de trein naar Reutte (Oostenrijk).Wandelen kun je perfect in het dorp, maar ook de omgeving is prima. Het huisje is echt een aanrader.

Perfect pension voor doorreis

Nantsje Winia,
    14-11-2011

Eenvoudig maar goed pension, ideaal voor doorreis naar Italie. Vriendelijk ontvangst. Kamer is sober maar het balkon maakt veel goed. Op loopafstand restaurants. Voor een overnachting is dit perfect omdat het niet duur is en je zit zo weer op de snelweg.

heerlijke vakantiewoning

nvtp,
    27-8-2011

Dit is een aanrader. Alles wat je in een vakantiewoning wilt is hier aanwezig. Ook de eigenaars zijn ontzettend aardige mensen. Wij gaan hier zeker nog eens heen.

DOEN!!

Familie ten Cate,
    18-8-2011

Zeer vriendelijke en behulpzame verhuurders, leuke appartementen, waarvan vele met een prachtig uitzicht en schoon. Ontbijt goed, gezellige ruimte, waar op speciaal verzoek ook lunch of avondeten kan worden verzorgd. Beslist aan te raden.

Oy - Mittelberg scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews