Hotel Aigner

3 reviews over Hotel Aigner in het Nederlands

prima overnachtingshotel

reinout
20-9-2012

Een zeer keurig hotel, vlabij de snelweg. Mooie ruime, schone kamers en een zeer goed, en zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Modern en schoon

walter
17-8-2012

Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Kamer was ruim, schoon en voorzien van goede bedden. Hotel was moeilijk te vinden i.v.m. (tijdelijke) renovatie van buitenkant (behangen met beschermingsstoffen). Restaurants in directe omgeving. Ontbijt was zeer ruim voorzien en van uitstekende kwaliteit. Hotel was voor ons slechts voor 1 nacht op terugreis uit Italië en Oostenrijk.

Aanrader voor overnachting als "tussenstop" !

Familie Mullink
2-8-2010

Modern hotel, mooie kamer, prima prijs en goed

en uitgebreid ontbijtbuffet. Absoluut aan te

bevelen als "tussenstop" bij een verre reis !

We hebben wel gekozen voor de luxe kamer en dit heeft op zich niet echt veel prijsconsequenties.

Bedden zijn geweldig, bad- en slaapkamer zijn ruim, netjes en smaakvol ingericht.

We hebben een aantal aanbieders voor Aigner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aigner in Ottobrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aigner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.