Weer vandaag8°-5°

15 reviews over Camping Ampersee in het Nederlands

prima camping

Ellen,
1-9-2017

wij hebben hier een week gestaan. Omdat we een week bleven kregen we een mooie ruime plek voor onze caravan met voortent en konden we met gemak nog een tentje erbij zetten. Voor ongeveer 40 euro per nacht (incl douchemuntjes) stonden we hier met 4 volwassenen. We hebben München bezocht, wat een leuke stad, en zijn naar Dachau geweest. Met de auto naar het station is goed te doen, 1 keer met de taxi vanaf het station naar de camping, dat viel qua prijs ook enorm mee (ong.11 euro) Het sanitair was goed verzorgd en ondanks dat de camping bijna elke nacht vol stond heb ik nooit ergens hoeven wachten. Restaurant 1 keer bezocht, prima eten voor weinig geld, erg aardige mensen. Voor kleine kinderen is hier niks te beleven maar wij hebben hier een prima week gehad...een aanrader als je München wilt bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gastvrij en schoon

De Langen,
24-8-2017

Ampersee is een ideale en rustige uitvals basis voor een paar dagen München en omgeving. Bij aankomst tijdens de middagrust gastvrij ontvangen. Mochten alvast een plekje uitzoeken en installeren , inchecken kon altijd later wel. Zeer vriendelijke mensen. Mooie plekken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping voor doorreis

Monique,
7-8-2017

2 nachten verbleven op doorreis van Kroatië naar Nederland. Sanitair netjes, leuk terras, ligging rustig, geluid van de snelweg dichtbij hebben wij niet al negatief ervaren. Wij zouden volgend jaar weer terug gaan ivm prima ligging tov bezoek München met de trein en bezoek concentratiekamp Dachau ook zeker de moeite waard. Vriendelijk ontvangst.

Gereisd met partner in augustus 2017

Toffe plek als doorreiscamping

An Bollaerts,
19-7-2017

Zeer vriendelijk onthaal, dichtbij Dachau (met fiets ongeveer 10 km). Openbaar vervoer naar München; praktisch en goedkoop. Heerlijk meer om in te zwemmen en om te snorkelen. Lichte hinder van autosnelweg; je verblijft best op de rechterkant van de camping. Daar zijn de plekken ook groter en is er meer groen. Sanitair is tiptop.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer

F.Kerkhof
15-8-2016

Deze camping uitgezocht voor één nacht, na een bezoek aan Dachau en op doorreis naar Slovenie.

Bij aankomst ging het direct al mis. Een erg weinig vriendelijke ontvangst en geen enkele sociale vaardigheid van de eigenaren of beheerders. Zowel de vrouw als de jongere man (moeder/zoon).

We moesten de camper exact tot op de stopstreep rijden en hoe haal je het in de hoofd om het anders te doen...er staan toch borden (!) (inderdaad....talloze weinig overzichtelijke instructies). We waren ook fout dat we de receptie inliepen want ze waren toch bezig met een klant. Buiten wachten werd ons toegesnauwd.

Deze onplezierig kennismaking en ons verzoek iets klantvriendelijker te zijn leverde ons een plek op direct tegen het toiletgebouw. Ondanks dat er naast ons 2 plekken vrij bleven, daar mochten we niet staan (!). Als we de beheerders/eigenaar tegen kwamen kregen we geen groet meer terug.

De dwingende en onvriendelijke toon viel ons rauw op het dak, vooral na een dag Dachau....

Ik ken veel Duitsers en mag ze graag. Deze beheerders zijn van een bijzonder soort.

We komen hier nooit meer terug, ook niet voor één nacht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie praktische camping

HS1984
6-8-2016

Mooie camping vlakbij Munchen. Zeer vriendelijk ontvangen op de camping. Ideale camping om bv. een bezoekje te brengen aan kamp Dachau of Munchen.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima zo

Steffen Grit
19-6-2015

Gunstige ligging tv autobaan, Munchen en Dachau

netjes en schoon

Aardige beheerders.

De autobaan hoor je maar hindert niet

Gereisd met partner in juni 2015

gelukkig stonden we er maar 1 nacht!

ingrid
20-8-2014

we kwamen laat aan op de camping en werden ontvangen door een humeurige campingbaas en zijn vrouw. We konden niet contant betalen en op de camping konden we niet pinnen of met een creditcard betalen!!! ( ook in het restaurant kon dat niet) Dat is toch niet meer van deze tijd! We moesten dus eerst op zoek naar een geldautomaat in het dorp Toch maar gedaan en weer terug naar de camping. Daar kregen we onze plek die prima was voor 1 nacht. Wel werd ons duidelijk (en niet bepaald vriendelijk) verteld hoe we de camper moesten neerzetten. Sanitair was schoon en netjes. Kinderen mogen er niks. Voetballen mocht niet, dat stond op een bordje. Maar zacht een balletje overtrappen met een kleutertje werd ook niet toegestaan. Jammer dat we een super vakantie met zo'n trieste camping moesten eindigen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Ja de snelweg, weinig bijzonders te beleven behalve het meer, maar dat verliest veel van zijn aantrekkingskracht door de herrie. Het restaurant is dan wel weer waar voor zijn geld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Tusenflop !

Luc
23-7-2012

We hadden deze camping als tusenstop maar de kinderen noemden het een tussenflop en dat was het ook. We betaalden in totaal 42 euro voor één nacht en dat is hij niet waard. De camping is opgevat als een U waar in de midden en de buitenring staanplaatsen zijn. Wij stonden helemaal op het einde van camping op de buitenring en moesten op aanwijzingen van de eigenares (?), eerst een stuk op een helling doorrijden om dan pas te draaien. Gevolg: caravan danig schuin dat hij niet meer pas te zetten viel en dit zowel in de langs als zijrichting. Toen ik aangaf te willen manouvreren om toch enigzins pas te kunnen staan stond dit de eigenares niet aan.Dus liet dit maar zo. De snelweg raast voorbij, maar dat wisten we op voorhand dus hier mag ik niks van zeggen. Ofschoon bepaalde vaste verblijfjes van bepaalde lokale mensen best wel aardig opgevat zijn geeft de camping een marginale indruk. Vergeet ook om even langs het meer te kunnen wandelen, de weg loopt er vlak bij, er is geen wandelpad.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ampersee in Olching, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ampersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.